شهردار مشهد به عنوان عضو هیئت مدیره متروپلیس برگزیده شد

به گزارش وبلاگ ایران، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد اظهار کرد: در مجمع عمومی یازدهمین اجلاس جهانی متروپلیس با رأی شهرداران 137 کلانشهر، شهردار مشهد به عنوان عضو هیات مدیره متروپلیس و شهرداری مشهد به عنوان دفتر منطقه ای خاورمیانه و آسیای غرب متروپلیس انتخاب شد.

شهردار مشهد به عنوان عضو هیئت مدیره متروپلیس برگزیده شد

محمد مهدی برادران شرح داد: در نشست هیات مدیره و نشست مجمع عمومی انجمن متروپلیس ضمن تقدیر از همکاری های علمی و تخصصی شهرداری مشهد با این انجمن، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد را به اتفاق آرا به عضویت هیات مدیره انتخاب کردند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد بیان نمود: همچنین شهرداری مشهد به عنوان دفتر منطقه ای خاورمیانه و آسیای غرب متروپلیس انتخاب شد.

وی گفت: انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس) درحال حاضر دارای 137عضو بوده و هیات مدیره آن از 22 نفر از شهرداران شهرهای ملبورن، مونترال، برلین، بروکسل، پاریس، مسکو و... تشکیل می شود.

برادران با اشاره به اینکه شهرداری مشهد پیش از این نیز به عنوان عضو هیات مدیره فعالیت داشته است، افزود: از آنجا که مشهد به عنوان متولی دفاتر منطقه ای آموزش کلانشهرهای جهان، شبکه بانوان و صندوق توسعه اقتصادی شهرها و به عنوان دبیرخانه مرکزی شبکه جوانان متروپلیس فعالیت داشته می تواند مدیریت دفتر خاورمیانه این انجمن را نیز مدیریت کند.

گفتنی است؛ یازدهمین اجلاس جهانی متروپلیس با حضور کلانشهرهای عضو این انجمن، در کلانشهر حیدرآباد هندوستان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهردار مشهد به عنوان عضو هیئت مدیره متروپلیس برگزیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار مشهد به عنوان عضو هیئت مدیره متروپلیس برگزیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید