شعار تکراری برای نوروز؛ البرز مقصد گردشگری می شود

به گزارش وبلاگ ایران، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه رتبه برتر البرز در ستاد سفرهای نوروزی تکرار می شود، گفت: البرز را باید به مقصد گردشگری تبدیل کنیم.

شعار تکراری برای نوروز؛ البرز مقصد گردشگری می شود

به گزارش وبلاگ ایران، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، گفت: استان البرز در سال گذشته علی رغم آنکه جزو سه استان برتر کشور در حوزه تردد سفرهای نوروزی بود اما خوشبختانه از لحاظ تصادفات فوتی و جرحی جزو استان هایی بود که کمترین اندازه تصادفات را داشت در این راستا امیدواریم نوروز 1403 نیز این اندازه را به صفر برسانیم.

وی اظهار کرد: کمیته های مختلفی برای این ستاد پیش بینی شده است که امید می رود با توجه به شرح وظایف دستگاه های مرتبط شاهد برگزاری مرتب جلسات آن در سطح استان و شهرستان های استان باشیم.

این مقام مسؤول اضافه کرد: بدلیل تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان شایسته است با توجه به شرایط ویژه آن نسبت به برگزاری برنامه ها، جشن ها و جشنواره ها بعد از زمان افطار اقدام لازم صورت پذیرد.

وی از شهرداری های شهرهای استان خواست نسبت به آماده سازی پارکها و مراکز گردشگری اقدام و برای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و مسافران تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

افضلی با تاکید بر ظرفیت های گردشگری استان خاطر نشان کرد: استان البرز را باید به یکی از مقاصد گردشگردی تبدیل کنیم که لازمه آن اتخاذ تدابیر متاسب و اجرای طرح های ویژه است.

به گفته وی طالقان، چالوس و همچنین مراکز تفریحی و گردشگری استان از جمله مراکزی است که می تواند بعنوان مقصد گردشگری برای مسافران نوروزی معرفی شود.

این مقام مسؤول همچنین از تشکیل کمپ های تجمیعی با حضور فراجا، پلیس راهور، نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس در چندین نقطه از استان خبر داد و گفت: در کنار تشکیل این کمپ های متمرکز برنامه ریزی برای افرایش تعداد چشمه ها برای سرویس بهداشتی و عبادتگاه ها از جمله ضرورت هایی است که از هم اکنون باید در دستور کار کمیته ها قرار گیرد.

منبع: دنیای سفر

به "شعار تکراری برای نوروز؛ البرز مقصد گردشگری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعار تکراری برای نوروز؛ البرز مقصد گردشگری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید