شب بی سابقه شاهرخ استخری و همسرش !

به گزارش وبلاگ ایران، خبرنگاران:سپیده بزمی پور شب یلدای سال جاری را ساده برگزار کرد و عکس هایی از شب یلدای سال جاری در کنار دختران خود در اینستاگرام منتشر نموده است.

شب بی سابقه شاهرخ استخری و همسرش !

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است . خانواده شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور جشن هالووین را جنجالی برگذارر کردند.سپیده بزمی پور د و فرزند دختر دارد. سپیده بزمی پور در صفحه شخصی خودش تبلیغ های مختلفی می نماید.سپیده بزمی پور عکس های جدیدی را منتشر کرد.

زن شاهرخ استخری متولد 1367 می باشد زن شاهرخ استخری از بلاگرهای معروف اینستاگرام است شاهرخ استخری مدتی است از بازیگری فاصله گرفته و مشغول بیزینس شخصی خودش است شاهرخ استخری با بازی در سریال دلنوازان شناخته شد سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن 22 سالگی پیروز به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

شاهرخ استخری شب یلدای سال جاری را متفاوت و بدور از هرگونه تجملات برگزار کرد .

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از برترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می نماید. بعلاوه سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به نام سعید دارد که صاحب یکی از برترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و بعلاوه هرزچندگاهی قطعه شعری را می خواند.

دلگرم

منبع: رکنا

به "شب بی سابقه شاهرخ استخری و همسرش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب بی سابقه شاهرخ استخری و همسرش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید