سامسونگ لپ تاپ دانشجویی فراوری می نماید!، عکس

به گزارش وبلاگ ایران، زومیت نوشت: طبق گزارش ها، سامسونگ میخواهد کروم بوک تازه خود را با پردازنده اینتل Core i3-N30S و قیمت ارزان روانه بازار کند.

سامسونگ لپ تاپ دانشجویی فراوری می نماید!، عکس

سامسونگ خود را برای معرفی کروم بوک مالی تازهش آماده می نماید. طبق گزارش ChromeUnboxed انتظار داریم این دستگاه که با نام رمز Pirrha شناخته می گردد، از پردازنده اینتل Core i3-N305، رم 8 گیگابایت، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت و وبکم 1080p بهره ببرد.

یکی از ویژگی های کلیدی کروم بوک Pirrha، پشتیبانی از قلم استایلوس است. این دستگاه به همراه قلم مخصوص خود عرضه می گردد و با استاندارد Universal Stylus Initiative (USI) سازگاری خواهد داشت. این یعنی کاربران می توانند به جای قلم پیش فرض S-Pen سامسونگ، از قلم های دیگری که براساس استاندارد USI ساخته شده اند، استفاده نمایند.

سامسونگ سابقه ای طولانی در پلتفرم کروم بوک دارد اما دستگاه های این شرکت معمولاً قیمت بالایی نسبت به کروم بوک های رقبا دارند. امکان دارد غول فناوری کره جنوبی با Pirrha در پی جلب نظر افرادی باشد که قصد خرید کروم بوک مقرون به صرفه قیمت دارند.

کروم بوک چیست و چه مزیت ها و معایبی درمقایسه با لپ تاپ دارد؟

مطالعه 8

سامسونگ برای موفقیت در بازار کروم بوک باید روی ویژگی ها و قیمت رقابتی تمرکز کند. گوشی سامسونگ نیز می تواند به موفقیت کروم بوک تازه این شرکت یاری کند زیرا احتمالاً ویژگی های اختصاصی برای دارندگان این محصولات درنظر خواهد گرفت.

درحال حاضر معین نیست آیا سامسونگ واقعاً کروم بوک Pirrha را عرضه خواهد نمود یا خیر. علاوه براین قیمت لپ تاپ مذکور را نمی دانیم.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سامسونگ لپ تاپ دانشجویی فراوری می نماید!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ لپ تاپ دانشجویی فراوری می نماید!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید