راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری بوشهر تسریع گردد

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری بوشهر تسریع گردد.

راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری بوشهر تسریع گردد

یمان زندی نیا صبح شنبه در جمع مدیران شهری بوشهر گفت: شفافیت یکی از اولویت های شورای شهر بوشهر است و به همین دلیل کوشش شده که بستر مناسبی برای اعمال شفافیت در شهرداری و شورای شهر بوشهر ایجاد گردد.

او بیان نمود که در راستای شفاف سازی همه امورات اقتصادی، پیمان ها، مزایده، مناقصه ها، پروژه ها، مصوبات و قوانین و مقررات شهرداری، شورا در ضوابط بودجه امسال مقرر کرد که شهرداری نسبت به راه اندازی سامانه شفافیت تا مرداد ماه امسال کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد که به علت بعضی مسائل نرم افزاری این سامانه تا کنون راه اندازی نشده که از شهردار درخواست داریم این موضوع را در دستور کار قرار دهند و هر چه سریع تر این سامانه راه اندازی گردد که این امر گام مهمی در راستای شفافیت و تبدیل شهرداری به اتاق شیشه ای خواهد بود.

او با اشاره به الزام شهرداری های به پیوستن به سامانه دولت الکترونیک گفت: هم اکنون چند شهرداری کلان شهر کشور به این سامانه متصل شده اند که با توجه به راه اندازی نرم افزار در شهرداری بندر بوشهر و زیر ساخت های خوبی که برای الکترونیکی شدن خدمات شهرسازی وجود دارد درخواست دارم شهرداری برنامه ریزی لازم برای پیوستن به سامانه دولت الکترونیک انجام دهد.

زندی نیا بیان نمود که این مهم سبب می گردد تا شهروندان به راحتی و در کمترین زمان و بدون معطلی و مراجعه های حضوری کار های خود را پیگیری نمایند و شاهد رضایت مندی هر چه بیشتر آن ها باشیم.

وبلاگ ایران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری بوشهر تسریع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری بوشهر تسریع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید