خبرنگاران پرده نمایش سینماهای حوزه هنری به 203 مورد افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ ایران، سنندج - خبرنگاران - مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری گفت: با افزایش 100 پرده نمایش به سینماهای وابسته به این موسسه، تعداد پرده های نمایش در کشور به 203 پرده افزایش می یابد.

خبرنگاران پرده نمایش سینماهای حوزه هنری به 203 مورد افزایش می یابد

مصطفی حسینی خالدی شامگاه یکشنبه در جمع وبلاگ ایران در سنندج گفت: مراحل ساخت مجموعه سینمایی سقز هم از فردا شروع می گردد و طی 6 ماه به بهره برداری خواهد رسید که شامل یک سالن 432 نفره، و 2 سالن 46 نفره است.

وی افزود: در نظر داریم چهار سالن به پردیس سینمایی بهمن هم اضافه کنیم که البته یکی از آنها سینمای روباز خواهد بود.

حسینی خالدی تاکید نمود: این سالن اولین سینمای روباز غرب کشور خواهد بود که با 100 نفر ظرفیت امکان اجرای موسیقی و تئاتر هم دارد.

وی یادآور شد: سالن های جدید مجهز و مدرن و به صورت دالبی دیجیتال و جایگاه ها هم به صورت درجه یک خواهد بود.

رئیس هیات مدیره موسسه بهمن سبز هم با رد اینکه این موسسه با موسیقی فاصله دارد، گفت: این موسسه سعی می نماید ذائقه سازی برای موسیقی هم داشته باشد.

شفاه تاکید نمود: تعریفی که از سینما ارائه می دهیم در این راستاست که محلی برای حضور خانواده ها بوده و خانواده ها در آن محل احساس امنیت نمایند.

مدیرعامل موسسه فیلم سازی سوره مهر سما افزود: در حوزه توزیع و پخش فیلم ها در سینماهای مختلف هم این سیاست را در پیش می گیریم و حامی فیلم هایی هستیم که خانواده محور بوده و در خدمت سلامت خانواده باشد.

شفاه یادآور شد: وقتی فضای فراوری به سمتی می رود که انتخاب ها محدود می گردد برای ما هم چاره ای نمی ماند و در میان انتخاب های ما فیلم های غیرمطلوب با سیاست ها هم خواهد بود.

عضو شورای صنفی نمایش هم گفت: انمیشن صنعت مغفول سینمای کشور بود که اکنون در میان سه فیلم انیمیشن توزیع شده در سینماهای کشور فیلم ساخته موسسه سینمای سبز پرفروشترین شناخته شده است.

محمدرضا فرجی افزود: به منظور پیروی از دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حفظ سلامتی جامعه، سینماهای کشور تا خاتمه هفته جتری تعطیل خواهند بود و تصمیم جدید برای بازگشایی پس از این مدت نیز با کسب اطلاع از مراجع مربوطه گرفته و اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرده نمایش سینماهای حوزه هنری به 203 مورد افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرده نمایش سینماهای حوزه هنری به 203 مورد افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید