خبرنگاران مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

به گزارش وبلاگ ایران، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه از مردم خواست نگران تامین کالاهای اساسی نباشند و گفت: تمام کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم به اندازه کافی در انبارها وجود دارد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خبرنگاران مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

به گزارش خبرنگار وبلاگ ایران؛ هوشنگ بازوند آدینه شب در نشست ستاد تنظیم بازار استان در سرسرای شهدای دولت استانداری، گفت: به مردم استان این نوید را می دهم که هیچ نگرانی برای تامین کالا در کرمانشاه احساس نمی گردد.

وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیری مقداری قیمت مرغ در بازار افزاش پیدا نموده است، اضافه کرد: مشکلاتی در سیستم توزیع مرغ بود که فردا حل می گردد.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اعلام اینکه از روز یکشنبه مرغ با قیمت 20 هزار و 400 تومان در بازار توزیع می گردد، گفت: با هر کسی که بیشتر از این قیمت بفروشد برخورد می گردد.

بازوند یادآور شد: زنجیره توزیع گوشت مرغ از مرغداری تا مراکز توزیع در استان با مشکلاتی روبه رو است که در سریع ترین زمان ممکن اصلاح خواهد شد.

وی تاکید نمود: از فردا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی با دقت بیشتری بر بازار و زنجیره تهیه و توزیع محصول نظارت و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین به بازار میوه شب عید نیز اشاره نمود و گفت میوه به اندازه کافی در بازار وجود دارد و به زودی نیز میوه مورد احتیاج در انبارها ذخیره خواهد شد و هیچ نگرانی در رابطه با تامین میوه شب عید وجود ندارد.

استان کرمانشاه 576 مرغداری گوشتی، 28 مرغداری تخم گذار، 10 مزرعه مرغ مادر گوشتی و چهار مرغداری جوجه ریز دارد.

در هفت سال گذشته میزان فراوری گوشت مرغ در استان کرمانشاه با 22 درصد افزایش به 72 هزار تن رسیده است.

میزان فراوری گوشت مرغ در استان کرمانشاه در سال 1392، در حدود 58 هزار و 857 تن بود که اکنون به بیش از 72 هزار تن رسیده است.

در سال 92 تعداد 495 واحد مرغ گوشتی در استان کرمانشاه مشغول فعالیت بود که این میزان طی سال 99 به 576 واحد رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید