بسته الحاقی داستانی Dead Island 2 ماه آینده عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ ایران، بازی جزیره مرده 2 (Dead Island 2) یکی از عناوین به شدت مورد انتظار بود که چندی پیش عرضه شد. این بازی از زمان عرضه توانست موفقیت نسبتاً خوبی کسب کند و توجه هواداران را به خود جلب کند. با این حال جزیره مرده 2 مسائل زیادی هم داشت و همین موضوع باعث شد تا نمرات چندان خوبی کسب نکند.

بسته الحاقی داستانی Dead Island 2 ماه آینده عرضه خواهد شد

بازی جزیره مرده 2 خیلی سریع اولین بسته الحاقی داستانی خود را دریافت کرد. این بسته الحاقی باعث شد تا بازی هم از نظر تنوع بیشتر شده و هم از لحاظ گستردگی بهتر شده باشد. حال نوبت به بسته دوم الحاقی داستانی این بازی به نام سو ال ای (SoLA) معرفی گردید که قرار است در ماه های آینده عرضه گردد.

در بسته الحاقی سو ال ای شما به قلب استان کالیفرنیا و شهر لوس آنجلس می روید. جایی که یک فستیوال موسیقی برگزار شده و در آن زامبی ها رفتار عجیبی پیدا نموده اند. بازی جزیره مرده 2 در این بسته الحاقی به نهایت خود رسیده و تجربه بازی کامل می گردد. در این فستیوال شما باید زامبی ها را نابود نموده و به آن ها حمله کنید.

در بسته الحاقی سو ال ای یک خط داستانی نو هم به بازی اضافه شده است. یعنی یک ویروس در این منطقه توسعه پیدا نموده و افراد حاضر در آن منطقه را تبدیل به زامبی نموده است. این زامبی ها به ریتم واکنش داده و نسبت به آن حرکت می نمایند. در نتیجه می توان از آن برای جذب زامبی ها و حمله به آن ها استفاده کرد.

در کنار منطقه نو یک نقشه هم به بازی اضافه شده است. این نقشه از روی شهر لس آنجلس ساخته شده و دارای جزئیات بسیار زیاد و دقیقی است. همینطور اینکه شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این منطقه بزرگ باشد و کاربران بتوانند به راحتی در آن به گشت و گذار بپردازند. در کنار نقشه نو چندین دشمن نو هم به بازی اضافه شده که تنوع را در آن افزایش دهد.

در کنار دشمن و منطقه نو، کاربران احتیاج به سلاح دارند. در نتیجه در این بازی چندین سلاح نو اضافه شده که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. برای مثال بعضی از این سلاح ها برای حمله از راه نزدیک ساخته شده و بعضی هم برای حمله از راه دور طراحی شده اند. همینطور اینکه تنوع سلاح در این بازی با این موارد نو بسیار زیاد شده و کاربران می توانند با هر سبک بازی آن را تجربه نمایند.

بسته الحاقی سو ال ای در تاریخ 29 فروردین (17 آوریل) در دسترس هواداران و کاربران بازی جزیره مرده 2 قرار خواهد گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی داستانی Dead Island 2 ماه آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی داستانی Dead Island 2 ماه آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید