بخش های مختلف شهرداری حامی جایزه داستان تهران شده اند

به گزارش وبلاگ ایران، مجید قیصری، در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در پنجمین دوره جایزه داستان تهران برای نخستین بار بخش روایت نویسی نوجوانان به بخش های داستان کوتاه و ناداستان افزوده شده است، مطرح کرد: مراسم اختتامیه روز 14 مهر برگزار می گردد و در بخش های اصلی داستان و ناداستان به ترتیب به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس جشنواره مبالغ 400 میلیون ریال، 200 میلیون ریال و 100 میلیون اهدا می گردد. بعلاوه در بخش نوجوان به نفرات اول تا سوم علاوه بر تندیس مبالغ 200 میلیون ریال، 100 میلیون ریال و 50 میلیون ریال تعلق می گیرد.

بخش های مختلف شهرداری حامی جایزه داستان تهران شده اند

دبیرعلمی پنجمین دوره جایزه داستان تهران با تأکید بر اینکه تداوم این جایزه می تواند در معرفی و تبیین نگاه نویسندگان مختلف از قشرهای دانشجو، مهاجر و ساکنان بومی تهران مؤثر باشد، اضافه کرد: رمز اعتبار و اثرگذاری هر جایزه ادبی تداوم آن در دوره های منظم یک یا دو ساله و در ادامه تحلیل و چاپ آثار است. خوشبختانه بخش های مختلف زیرمجموعه شهرداری نیز از این جایزه حمایت نموده اند و علاوه بر اختصاص جایزه بخش های اصلی، شرکت راه آهن شهری تهران و حومه به صورت مجزا به دو اثر برگزیده با موضوع مترو جایزه 50 میلیون ریالی اعطا می نماید. اداره کل آموزش های شهروندی نیز جوایزی را برای آثاری با موضوع شهروند متعالی و آپارتمان نشینی درنظر گرفته و مجموعه برج میلاد نیز جوایزی مجزا برای برگزیدگان با موضوع برج میلاد اختصاص داده است.

وی تأکید کرد: در شرایطی که بعضی از جوایز و جشنواره های بزرگ در حوزه ادبیات از جمله جشنواره ملی داستان رضوی کبوتران حرم با مسائل مالی و تأخیر در پرداخت حق داوری و جوایز برگزیدگان روبرو هستند حمایت خوب شهرداری و بخش های زیرمجموعه فرصتی مغتنم برای جایزه داستان کوتاه تهران به شمار می رود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بخش های مختلف شهرداری حامی جایزه داستان تهران شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش های مختلف شهرداری حامی جایزه داستان تهران شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید