ببینید؛ مجموعه کلاسیک Star Wars: Battlefront اسفند ماه عرضه خواهد شد

به گزارش وبلاگ ایران، بازی های کلاسیک سری Star Wars: Battlefront ظاهرا در قالب مجموعه ای قرار است روی کنسول های مدرن عرضه شوند.

ببینید؛ مجموعه کلاسیک Star Wars: Battlefront اسفند ماه عرضه خواهد شد

در سال 2004، استودیوی پاندمیک (Pandemic)، سازنده بازی !Destroy All Humans، اولین نسخه از سری Star Wars: Battlefront را منتشر کرد که به بازیکنان اجازه می داد نبرد های معروف فیلم های جنگ ستارگان را بازسازی نمایند. یک دنباله در سال بعد همزمان با جنگ ستارگان: قسمت سوم - انتقام سیت منتشر شد و محتوای آن فیلم و بعلاوه نبرد های کشتی قابل تجربه در فضا را افزود.

تعداد انگشت شماری از بازی های اسپین آف از آن برای پلتفرم های دستی و دستگاه های تلفن همراه فراوری شد، اما یک بازی بزرگ با عنوان Star Wars: Battlefront 3 در نهایت به علت مشکلاتی که بین لوکاس آرتز (LucasArts) و استودیوی Free Radical پیش آمد، لغو شد. ویدیوهایی از نسخه های اولیه این اثر به صورت آنلاین منتشر شد اما این مجموعه در نهایت در عوض در سال 2015 ریبوت شد. Star Wars Battlefront 2 چند سال بعد از این ریبوت عرضه شد و استودیوی دایس (DICE) اعلام نموده که بازی سومی را از این سری توسعه نخواهد داد.

حال به نظر می رسد که گیمر ها می توانند به آثار کلاسیک Star Wars: Battlefront برگردند. استودیوی Aspyr این بسته را توسعه خواهد داد که شامل دو نسخه کلاسیک بتلفرانت است و در این میان شامل محتویاتی اضافی نیز می گردد. این شامل نقشه Jabbas Palace برای بازی اول، نقشه های Bespin: Cloud City ،Rhen Var: Harbor ،Rhen Var: Citadel و Yavin 4: Arena و شخصیت های Asajj Ventress و Kit Fisto قابل بازی برای بازی دوم خواهد بود. به طور کلی نسخه اول 17 نقشه و نسخه دوم 22 نقشه خواهد داشت.

این بسته بعلاوه Hero Assault را در هر نقشه گنجانده است. این حالت فقط در نسخه اصلی Star Wars Battlefront 2 در دسترس بود و به بازیکنان این امکان را می دهد تا در قالب شخصیت های نمادین مانند لوک اسکای واکر و دارث ویدر در مکان های کلاسیک جنگ ستارگان مانند ستاره مرگ و نابو بجنگند. این مجموعه بعلاوه دارای حالت چند نفره آنلاین بزرگ با حداکثر 64 بازیکن است که به هواداران اجازه می دهد تا درگیری های بزرگ فیلم ها را بازسازی نمایند. هر چیز دیگری که هواداران در خصوص بازی های کلاسیک Star Wars: Battlefront دوست داشتند، مانند Galactic Conquest و کمپین های تک نفره، حالت Conquest، شکار، Capture the Flag و غیره در مجموعه نو حضور خواهند داشت.

مجموعه کلاسیک Star Wars: Battlefront در 14 مارس 2024 (24 اسفند 1402) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Playstation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ مجموعه کلاسیک Star Wars: Battlefront اسفند ماه عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ مجموعه کلاسیک Star Wars: Battlefront اسفند ماه عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید