اولویت واگذاری اماکن ورزشی، با هیئت های ورزشی باشد

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت واگذاری اماکن ورزشی با هیئت های ورزشی و باشگاه های فعال باشد.

اولویت واگذاری اماکن ورزشی، با هیئت های ورزشی باشد

وبلاگ ایران شهرکرد - احمد راستینه گفت: اساسا در استان های کمتر برخوردار ظرفیت واگذاری سالن ها به بخش خصوصی بسیار کم است، نظر مجلس آن است که واگذاری اماکن ورزشی را با اولویت هیئت های ورزشی و باشگاه هایی که دارای تیم های حرفه ای و فعال هستند قرار دهد نه اینکه به بخش خصوصی واگذار کند و سپس این باشگاه ها برای تمرین و ساعت تمرین با مشکل رو به رو شوند که امید است دولت همراهی لازم را در این جهت داشته باشد.

در زمینه نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی با مشکل منابع رو به رو هستیم؛ بر اساس قانون اماکن ورزشی به بخش خصوصی واگذار می شوند که حفظ و نگهداری آن ها هم بر عهده بخش خصوصی است، اما در استان های کمتر برخوردار عایدی های حوزه ورزشی جوابگوی تعمیر و نگهداری سالن های ورزشی نیست.

عایدی کم حوزه ورزشی و عدم بودجه برای نگهداری اماکن ورزشی موجب فرسودگی آن ها می گردد که این هزینه حفظ و نگهداری آن ها را افزایش می دهد، در سنوات گذشته اعتباری در بودجه برای حفظ و نگهداری اماکن ورزشی پیش بینی نمی شد یا اگر هم بود جوابگوی احتیاج این اماکن نبود.

بیشتر بخوانید

پارسال این موضوع به صورت ویژه در مجلس، پیگیری شد؛ هزینه هایی برای استان ها در مورد یاری به هیات ورزشی در نظر گرفته شد، اما متاسفانه در زمینه نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی با مشکل منابع رو به رو هستیم.

سال جاری در لایحه بودجه در حال کوشش برای متقاعدسازی دولت در مورد اختصاص بودجه برای حفظ، نگهداری و تعمیرات اماکن ورزشی به صورت ویژه بوده و در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم

ش

وبلاگ ایران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اولویت واگذاری اماکن ورزشی، با هیئت های ورزشی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت واگذاری اماکن ورزشی، با هیئت های ورزشی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید