سال جاری هم خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست

به گزارش وبلاگ ایران، گوگل از جمله شرکت هایی است که هر ساله در روز اول آوریل دروغ های جذابی را مطرح می نماید. یکی از جالب ترین این دروغ ها، نسخه کاغذی جیمیل بود که به کاربران اجازه می داد ایمیل های خود را به صورت کاغذی به وسیله پست ارسال نمایند. سال گذشته، گوگل بیان کرد که در این سنت سالانه شرکت نمی نماید.

سال جاری هم خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست

حالا بر اساس نامه ای که این شرکت به کارکنان خود ارسال نموده، سال جاری هم نباید انتظار شوخی های جذاب گوگل را داشته باشیم. مانند سال گذشته، گوگل این تصمیم را به دلیل بحران کووید 19 اتخاذ نموده است. با توجه به اینکه میلیون ها نفر در سراسر دنیا هنوز درگیر دست و پنجه نرم کردن با مسائل مربوط به این بحران هستند، گوگل می گوید که حالا زمان مناسبی برای شوخی کردن نیست.

اگر با این سنت آشنا نیستید، باید بگوییم که روز دروغ آوریل در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ های مختلف گرامی داشته می گردد. از حدود شصت سال قبل هم این سنت به ایران راه پیدا نموده ولی در ایران به عنوان دروغ سیزده شناخته می گردد.

در بخشی این یادداشت گوگل آمده: همان طور که به یاد دارید، سال گذشته ما تصمیم گرفتیم سنت دیرینه خود را برای جشن دریافت دروغ اول آوریل، به خاطر احترام به تمام کسانی که در حال مبارزه با کووید 19 بودند، متوقف کنیم. همانند سال گذشته، ما باید به یافتن روش های مناسب برای ارائه لحظات شاد به کاربرانمان در طول سال ادامه دهیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سال جاری هم خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری هم خبری از دروغ اول آوریل گوگل نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید