اطلاعاتی در مورد bls ,vfs ,ckgs و ویزا متریک

به گزارش وبلاگ ایران، ویزا متریک و vfs و bls و ckgs چیست و نقش آنها در صدور ویزا چه می باشد؟

به علت حجم بالای درخواست ها ،طولانی بودن وقت سفارت، ازدحام در سفارت خانه ها و بعضی از مسائل دیگر، سفارت خانه ها کار دریافت مدارک مسافران را به دفاتر کارگزاری خصوصی واگذار نمودند.

اطلاعاتی در مورد bls ,vfs ,ckgs و ویزا متریک

که البته این مراکز هیچ نقشی در صدور ویزا و یا ریجکتی مسافر ندارند و همانند گذشته تصمیم گیری در خصوص صدور ویزا یا عدم صدور آن بر عهده سفارت می باشد.

خدماتی که به وسیله این مراکز انجام می پذیرد شامل وقت سفارت، دریافت مدارک ویزا، انگشت نگاری و عکس بیومتریک می باشد.

البته خدمات اضافی مثل تهیه کپی از مدارک، عکسبرداری، ارسال پاسپورت به وسیله پست و فعال کردن سرویس پیامک و حتی پر کردن فرم سفارت در این مراکز انجام می گردد که هر کدام از آن ها مشمول پرداخت هزینه اضافی به یورو است.

ویزا متریک چیست؟ کجاست؟

مرکز درخواست ویزای آلمان در تهران که با عنوان ویزا متریک شناخته می گردد در خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) نبش خیابان بیست و یکم ساختمان شیراز شماره 137طبقه اول واقع شده است، که با مطالعه سایت این مرکز به آدرس زیر می توانید اطلاعات مهمی همانند نحوه رزرو وقت سفارت، مدارک مورد احتیاج انواع ویزا، فرم درخواست، هزینه ویزا و … را مطالعه بفرمایید:

www.visametric.com

بی ال اس چیست، مرکز درخواست ویزای اسپانیا در کجا قرار گرفته است؟

Bls مرکز درخواست ویزای اسپانیا می باشد. که در خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهار راه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، پلاک 1 مجتمع آرتمیس طبقه دوازدهم واقع شده است و جهت اطلاعات بیشتر در خصوص فرایند اخذ وقت سفارت و فرم سفارت و هزینه ویزا و … می توانید به وبسایت زیر مراجعه بفرمایید.

https://spainvisa-iran.com/persian/index.php

مرکز درخواست ویزای ایتالیا در کجا قرار گرفته است؟

مرکز درخواست ویزای ایتالیا که ckgs نام دارد در خیابان ولنجک خیابان سیزدهم مرکز خرید گالریا طبقه 4 اداری قرار گرفته است و با مطالعه سایت آن به آدرس زیر با نحوه وقت دهی، فهرست مدارک مورد احتیاج و هر اطلاعاتی که برای ویزا به آن احتیاج دارید آشنا می شوید:

https://www.ckgsir.com/

مرکز درخواست ویزای vfs

معروف ترین مرکز درخواست ویزا Vfs Global می باشد. که در میدان هروی خیابان موسوی (گلستان پنجم) مجتمع تجاری هروی سنتر طبقه چهارم واقع شده و امور ویزا مربوط به کشورهای هلند، فرانسه، مجارستان، اتریش، سوئیس، چک، بلژیک، دانمارک، فنلاند، یونان، نروژ، پرتقال و … به وسیله این مرکز انجام می گیرد شما با مراجعه به سایت vfsglobal مربوط به هر کدام از کشورهای ذکر شده اطلاعات لازم را کسب نمایید کافیست نام کشور مورد نظر را به این شکل سرچ بفرمایید:

Netherlands visa information in Tehran

اطلاعات دیگری در خصوص vfs

در سایت vfs هر کشوری سه قدم برای اطلاعات ویزا قرار داده شده است، قدم اول اینکه نوع ویزای مورد درخواست خود را بدانید قدم دوم چگونه درخواست دهید و قدم سوم اینکه پس از ارائه درخواست چه اقداماتی انجام دهید.

البته حتماً قبل از مراجعه به این مراکز ضروری است بدانید همراه بردن دستگاه های الکترونیکی قابل حمل نظیر فلش، دیسک، دوربین، ساک مسافرتی، چمدان، وسایل آتش زا و نوک تیز ممنوع می باشد.

ضمناً بردن همراه مثل دوست، اقوام و … به داخل vfs مجاز نیست جز برای افراد ناشنوا و یا دارای معلولیت جسمی شدید و یا افرادی که نمی توانند به هیچ کدام از زبانهای در دسترس مراکز ویزا صحبت کنند.

اگر مراجعه به این سایت ها و مطالعه دقیق آن ها برایتان زمان بر و مشکل است انجام امور ویزایی خود را به آژانس های معتبر بسپارید تا هم از قوانین به روز سفارت ها و مراکز ویزا آگاه شوید و هم با خیال راحت فرایند ویزای خود را به انجام برسانید.

اخذ ویزای شنگن | مراحل کامل برای اخذ ویزای شنگن

سوالات متداول ویزای شنگن | چون و چرای سفر به حوزه شنگن با آژانس وبلاگ ایران

17 علت مهم ردی ویزای شنگن | خدمات حرفه ای ویزای شنگن

کاملترین پاسخ به سوالات ویزای شنگن

نویسنده: سرکار خانم زهره موذنی

با بیش از 10 سال سابقه در زمینه اخذ و مشاوره ویزای شنگن، ویزای کانادا

راهنمای ویزای آژانس وبلاگ ایران

تاریکی پدیدار شد، نه به خاطر یک شب بدون ماه و یا ابری، ...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "اطلاعاتی در مورد bls ,vfs ,ckgs و ویزا متریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی در مورد bls ,vfs ,ckgs و ویزا متریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید