استقلال بعد از 35 روز از تهران خارج می گردد

به گزارش وبلاگ ایران، استقلال در شرایطی روز آدینه هفته جاری در تبریز با تراکتور بازی می نماید که این تیم تمام 5 بازی قبلی خود در لیگ و جام حذفی را در تهران برگزار نموده است.

استقلال بعد از 35 روز از تهران خارج می گردد

به گزاش گروه ورزشی وبلاگ ایران، استقلالی ها از قرعه ای که در لیگ برتر و جام حذفی نصیب شان شد نهایت استفاده را کردند و توانستند در ورزشگاه آزادی گل گهر، فجرسپاسی و پارس جنوبی جم، در ورزشگاه انقلاب کرج گل ریحان و در ورزشگاه شهر قدس سایپا را شکست بدهند، اما حالا آبی ها بعد از مدت ها باید بازی خود برابر تراکتور در هفته نهم لیگ برتر را در خارج از تهران برگزار نمایند.

آخرین باری که آبی ها به خارج از تهران رفتند مربوط به تاریخ چهارم مهر ماه می گردد، جایی که این تیم در اصفهان به مصاف ذوب آهن رفت و با این تیم به تساوی 2 بر 2 رسید. با این حساب حالا آبی ها بعد از 35 روز باید دوباره از تهران خارج شوند و با تراکتور بازی نمایند.

استقلال تا کنون با تیم های ذوب آهن، نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی در خارج از تهران بازی نموده اند که پیروز به پیروزی نشده است، ولی آبی ها امیدوار هستند با پیروزی برابر تراکتور این آمار منفی را از کارنامه خود پاک نمایند.

منبع: ورزش3

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "استقلال بعد از 35 روز از تهران خارج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال بعد از 35 روز از تهران خارج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید