برنامه نویسی و علوم رایانه

نسخه نو اندروید معرفی گشت

شرکت گوگل به تازگی اولین پیش نمایش از اندروید 15 را منتشر کرده است که نشان دهنده آغازی برای انتشار به روزرسانی بزرگ بعدی اندروید است.

28 بهمن 1402

رکورد کوچک ترین ربات انسان نمای جهان شکسته شد

دانش آموزان هنگ کنگی با ساخت کوچک ترین ربات انسان نمای جهان نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کردند.

24 بهمن 1402

برگزاری کارگاه های تخصصی ایرانسل در اولین روز نمایشگاه الکامپ 1402

در روز نخست نمایشگاه الکامپ 1402، کارگاه های گفت وگوهای حساس، مدیریت حرفه ای پروژه و کوچینگ تیم های چابک، از سری کارگاه های رایگان ایرانسل بود که در غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در سالن 38 برگزار گردید.

5 تیر 1402

اطلاعاتی در مورد bls ,vfs ,ckgs و ویزا متریک

ویزا متریک و vfs و bls و ckgs چیست و نقش آنها در صدور ویزا چه می باشد؟به علت حجم بالای درخواست ها ،طولانی بودن وقت سفارت، ازدحام در سفارت خانه ها و بعضی از مسائل دیگر، سفارت خانه ها کار دریافت مدارک مسافران را به دفاتر کارگزاری خصوصی واگذار نمودند.

24 فروردین 1401

هوش مصنوعی سدی بزرگ در برابر تهدیدهای اینترنتی

هوش مصنوعی و تهدیدهای اینترنتیشمار زیادی از دانشمندان، فناوری هوش مصنوعی را یکی از کاربردی ترین ابداعات بشر به شمار می آورند تا جایی که کاربردهای زیادی برای آن در نظر گرفته اند. اثرات مثبت این نوآوری تا آنجاست که از لفظ تعریف دوباره فناوری درباره هوش...

12 اسفند 1400

مدیریت سازمانی بهینه با نرم افزار جامع مای پروسس

امروزه با عظیم تر شدن ابعاد شرکت ها، پیچیدگی عملیات و فرآیندهای آنها هم افزایش پیدا می نماید؛ از طرفی انجام تحلیل های دقیق با روش های سنتی، سخت و زمان بر است و بعلاوه نتایج به دست آمده از آنالیز های دستی هم به قدر کافی مطمئن و قابل استناد نخواهند بود.

1 مرداد 1400