100 درصد هتل های کیش در نوروز اشغال شدند

به گزارش وبلاگ ایران، رئیس جامعه هتلداران جزیره کیش با اعلام اینکه در هفته نخست تعطیلات نوروزی بیش از یکصد هزار مسافر از راستا هوایی وارد جزیره کیش شدند، از اشغال 100 درصدی هتل های کیش در این مدت اطلاع داد.

100 درصد هتل های کیش در نوروز اشغال شدند

مسیح الله صفا با ارائه آماری از حجم توریستان نوروزی جزیره کیش در بازه زمانی 29 اسفند 94 تا پنجم فروردین ماه سال جاری، امنیت را یکی از مولفه های مهم در هر کشور برشمرد و با اشاره به افزایش توجه توریستان به تور کیش، اضافه کرد:

به علت ناامنی های موجود در منطقه خاورمیانه، توریستان ترجیح می دهند به جای سفر به خارج از کشور به نقاط خوش و آب و هوا و امن از جمله کیش سفر نمایند.

وی در خصوص آمادگی جزیره کیش برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گفت: کیش از تمام ظرفیت های خود را برای میزبانی شایسته استفاده نموده است، 51 هتل جزیره کیش با ظرفیت پنج هزار و 200 اتاق و 13 هزار و 300 تخت در حال پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.

صفا در خصوص درجه بندی هتل های موجود گفت: از هتل های موجود 6 هتل پنج ستاره، 12 هتل چهار ستاره، 13 هتل سه ستاره و باقی هتل ها دو ستاره هستند و 41 هتل نیز در حال ساخت داریم.

وی گفت که علاوه بر هتل ها، کمپ های مسافری در دو بخش مجردی و خانوادگی و کانکس ها نیز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به مسافران خدمات ارائه می دهد و بعضی نیز در منازل اجاره ای ساکن می شوند.

صفا در خصوص افزایش قیمت هتل ها در نوروز سال جاری گفت:

در سال 93 از هتل داران خواستیم که با افزایش بی رویه قیمت هتل، مسافران کیش را از انتخاب این جزیره به عنوان مقصد دوباره توریستی منصرف ننمایند که خوشبختانه سال 94 به علت رعایت از سوی بسیاری از هتل ها نوروز خوب و پر توریستی را برای جزیره داشتیم که سفر حدود 215 هزار توریست نشان از این موفقیت داشت.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 96 درصد هتل ها در ایام نوروز اشغال بود، اضافه کرد که سال جاری با توجه به افزایش مسافران و ورود بیش از یکصد هزار مسافر به کیش در روزهای نخست تعطیلات، ضریب اشغال هتل ها 100 درصد گزارش شده است.

رئیس جامعه هتلداران کیش از نظارت مستمر بر نحوه ارائه خدمات هتل ها در ایام نوروز اطلاع داد و گفت که علاوه بر نظارت از سوی جامعه هتلداران، معاونت توریستی نیز بر فعالیت تمامی هتل ها و مراکز توریستی نظارت کامل دارد، بعلاوه مرکز توسعه سلامت نیز به صورت ادواری بر مسایل بهداشتی این مراکز نظارت دارند.

وی با بیان اینکه در نظرسنجی ها اجرا شده همه مسافران از خدمات ارائه شده راضی بودند، گفت که مدیران هتل ها تمامی پول دریافتی به تعداد انگشت شماری از مسافران که از بعضی خدمات انتقاد داشتند، پس دادند زیرا هدف مدیران، کارکنان، جامعه هتلداران و معاونت توریستی سازمان کسب رضایت 100 درصدی مسافران است.

صفا با بیان اینکه از میان هتل ها تنها هفت هتل عضو جامعه هتلداران نیستند، اضافه کرد که با توجه به این موضوع جامعه هتلداران نمی تواند بر نحوه ارائه خدمات و نرخ آن ها نظارت داشته باشد.

وی یادآور شد که درمجموع 2 هتل پنج ستاره، سه هتل سه ستاره و 2 هتل دو ستاره هستند و تنها به وسیله مدیریت نظارت بر خدمات توریستی سازمان بر آن ها نظارت می گردد.

وی به ایجاد سامانه 6122 سناک از سوی معاونت توریستی برای دریافت نقدها و شکایات توریستان از ارائه خدمات از سوی هتل ها و سایر مراکز اشاره نمود و گفت:

توریستان و تمامی کسانی که انتقاد یا پیشنهادی داشته باشند، می توانند به وسیله این سامانه به طور شبانه روزی با مسئولان ارتباط برقرار نمایند.

رییس جامعه هتلداران کیش تاکید نمود که همه مجموعه و دست اندرکاران حوزه توریستی کیش کوشش نموده اند تا خدماتی در خور شان مسافران ارائه گردد.

جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت و به عنوان یکی از مقاصد پرتردد توریستی سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و 700 هزار توریست داخلی و خارجی است.

منبع: کجارو / ایرنا

به "100 درصد هتل های کیش در نوروز اشغال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 درصد هتل های کیش در نوروز اشغال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید