گلایه مندی از برگشت داده نشدن پول های کسر شده به وسیله خودپرداز بانکی
به گزارش وبلاگ ایران، شهروند خبرنگار ما از پول کسر شده به وسیله خودپرداز بانک سپه و برگشت داده نشدن آن با گذشت 5 ماه اطلاع داد.

هنگام خرید اینترنتی و یا خرید حضوری که با استفاده از دستگاه پوز انجام می شود و یا همینطور هنگام برداشت پول به وسیله خودپرداز اگر وجهی کسر شود و عملیات با موفقیت انجام نشود بعد از 72 ساعت به حساب باز می شود، اما شهروند خبرنگار حدود 5 ماه گذشته اقدام به برداشت وجه نقد به وسیله خودپرداز بانک سپه می نماید و پولی دریافت نمی نماید در حالی که از حساب این مبلغ کسر شده است. برای پیگیری به بانک مراجعه نموده، اما بعد از 72 ساعت این مبلغ به حساب برگشت داده نشده است. این موضوع به 5 ماه پیش بازمی شود و تا به امروز این پول به حساب شهروند خبرنگار ما بازنگشته و به همین علت با ارسال پیغامی درخواست رسیدگی به این موضوع را دارد.
پیغام متن شهروند خبرنگار
سلام، اردیبهشت ماه سال جاری به عابر بانک سپه مراجعه کردم تا وجه نقد بگیرم، اما پولی داده نشد و از حساب من این مبلغ کسر شد من به بانک مراجعه کردم آن ها گفتند بعد از 72 ساعت به حساب بازمی شود، اما بعد از 72 ساعت این مبلغ باز نگشت و الان حدود 5 ماه از این موضوع گذشته و من بار ها پیگیری کردم، ولی باز هم این پول به حساب من بازنگشته است و گفتند این مشکل تجمیع بانک ها است و فقط برای یک نفر اتفاق نمی افتد. روزانه برای بسیاری از مشتریان اتفاق می افتد، اما هنوز کسی جوابگو نیست و این مشکل برطرف نشده است. خواهش می کنم پیگیری کنید.
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید
وبلاگ ایران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان