پرسپولیسی ها هم از این استقلال تعریف می کنند، کاربرد گوشی های داوران برای چیست؟

به گزارش وبلاگ ایران، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی استقلال مقابل سپاهان عادلانه نبود و اتفاقات داوری باعث شد تا این تیم در اصفهان به حقش نرسد.

پرسپولیسی ها هم از این استقلال تعریف می کنند، کاربرد گوشی های داوران برای چیست؟

گروه ورزشی وبلاگ ایران، فوتبالی که بین تیم های سپاهان و استقلال در اصفهان برگزار گشت بسکمک از کارشناسان فوتبالی را بر آن داشت تا ضمن تمجید از عملکرد دو تیم، امتیازهای ویژه ای به تیم استراماچونی بدهند و این مربی را فردی با دانش و توانمند در ارائه فوتبال روز جهان بدانند.

علیرضا نیکبخت واحدی، پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با دانشجو، درباره مصاف حساس و مهم هفته دوازدهم که در ورزشگاه نقش جهان برگزار گشت حرف زد. او از داوری این دیدار انتقاد و سئوالاتی در همین زمینه اعلام کرد که شاید کمیته داوران بتواند پاسخ آنها را بدهد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

تساوی دیدار حساس هفته دوازدهم در اصفهان عادلانه بود؟

هرگز! با همه احترامی که برای سپاهان قایل هستم ولی باید بگویم استقلال از هر نظر شایستگی برد این دیدار را داشت و اگر داور بازی آن اشتباه فاحش را نمی کرد قطعا این اتفاق رخ می داد. البته بعد از بازی مشخص شد که گل دوم سپاهان هم در شرایطی به ثمر رسیده که پاس طولی در موقعیت آفساید به خط حمله ارسال شده است.

از بازی استقلال صحبت نمی کنید؟

استقلال عالی کار می کند. قبلا هم این را درباره تیم استقلال در فصل جاری گفته بودم که تیم هفته به هفته بهتر و بهتر می شود. استقلال در همه نقاط زمین و در همه خطوط برنامه دارد و مانند یک زنجیر که همه اتفاقات در سراسر نقاط زمین را به هم مربوط می کند دارای هارمونی و ریتم درستی است. همین ریتم باعث شده بود تا استقلال در هر دو نیمه اول و دوم تیم برتر بازی باشد.

اما در 15 دقیقه نیمه دوم استقلال کمی عقب کشید؟

این طبیعی بود. استقلال در زمین تیم قدرتمند و پرمهره سپاهان بازی می کرد. تیمی که فقط روی نیمکتش یک تیم عالی دارد که اگر در لیگ بازی کند می تواند رده 4 یا 5 را داشته باشد. استقلال وقتی از سپاهان در زمین خودش پیش افتاد باید انتظار این فشار را می کشید. هر چند در همان دقایق پایانی هم دیاباته، وریا و چند بازیکن دیگر موقعیتهایی را داشتند که اگر گل می شد حق به حق دار می رسید ولی با گلی که در دقیقه آخر خورد اینچنین نشد.

چه تعریفی از این استقلال دارید؟

استقلال لذتبخش بازی می کند. البته این لذت برای طرفدارانش است که یه فوتبال سراسر هجومی و شناور را در سطح زمین می بینند و در نقطه مقابل استقلال روی هولناکی هم دارد که برای طرفداران تیم روبرویی ایجاد می کند. اگر به حملات استقلال دقت کنید متوجه می شوید که با پاسهای متعدد چطور خودشان را به درون 18 قدم حریف می رسانند. این سپاهان بود که در این بازی کم گل خورد. چون مدافعانش باتجربه و جزو بهترین مدافعان ایران هستند. پیام نیازمند هم که با آن آمادگی و قد و قامتش از پس هر ضربه ای برمی آید ولی باز هم دیدیم که چطور مقابل قائدی و دیاباته تسلیم شد.

عجیب نیست که همه از استقلال تعریف می کنند؟

نه! وقتی تیمی خوب بازی می کند و زیبایی های فوتبال را به نمایش می گذارد همه از آن تعریف می کنند. دوستان پرسپولیسی من هم از این استقلال تعریف می کنند. چندی پیش علی پروین هم به این موضوع اشاره کرده بود. فرشاد پیوس هم این را گفت که استقلال زیبا فوتبال بازی می کند. ضمن اینکه در کنار ارائه این بازی زیبا گلزنی هم می کند.

توان اصلی استقلال در چیست؟

در دیکته کردن خواسته اش به حریف. این تیم توانست با اینکه یک گل از حریفش عقب افتاده بود و داور یک پنالتی مسلم را هم برایش نگرفت بازی را به تساوی بکشاند و بعد گل فزونی را هم بزند.

داوری بازی چطور بود؟

به شدت ضعیف! هند واضح تر از این هم مگر داریم؟ اگر داور هم ندید کمک های کناری و پشت دروازه چرا به او نگفتند؟ پس هِدسِت ها یا همان گوشی هایی که در گو ش شان دارند برای چیست؟ مگر این گوشی ها برای آهنگ گوش کردن هستند؟ این گوشی ها کاربرد دیگری غیر از اینکه در این مواقع داوران با هم حرف بزنند ندارند! امیدوارم در ادامه دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در داوری مان نباشیم چون غیر از خود داور، جامعه داوری هم زیر سئوال می رود در حالی که ایران در مهمترین رویدادهای فوتبالی داور داشته است.

بازی با شهرخودرو را چطور پیش بینی می کنید؟

حتما بازی سختی برای استقلال است. من فوتبال شهرخودرو را می بینم. این تیم روی زمین فوتبال بازی می کند و با مالکیت توپی که در هر بازی دارد می تواند برای استقلال مشکل ساز شود. البته این استقلال دارای توانایی های زیادی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیسی ها هم از این استقلال تعریف می کنند، کاربرد گوشی های داوران برای چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها هم از این استقلال تعریف می کنند، کاربرد گوشی های داوران برای چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید