وجه اشتراک 3 سرمربی تیم های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش وبلاگ ایران، هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی پشت سر گذاشته شد که 3 تیم ملوان، مس کرمان و استقلال خوزستان با 27، 26 و 25 امتیاز رده های اول تا سوم جدول را در اختیار گرفته و چهره مدعی صعود به لیگ برتر را دارند.

وجه اشتراک 3 سرمربی تیم های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال

این 3 تیم غیر تهرانی وجوه مشترک زیادی با هم دارند که از جمله مهم ترین آنها سابقه حضور در لیگ برتر و حتی جام باشگاه های آسیا می باشد. هر 3 تیم هم سابقه قهرمانی در فوتبال ایران را دارند؛ با این شرح که استقلال خوزستان سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد و ملوان و مس کرمان نیز سابقه قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران را دارند.

یکی دیگر از وجوه اشتراک مهم این 3 تیم، استفاده از 3 سرمربی جوان و بومی است که سابقه بازی کردن در این تیم ها و بستن بازوبند کاپیتانی تیم شان را قبل از قبول مسئولیت راهنمایی آن بر عهده داشته اند.

مازیار زارع هافبک و کاپیتان سابق تیم ملوان امروز راهنمایی این تیم قدیمی و ریشه دار استان گیلان را بر عهده دارد و با این تیم بر صدر جدول مسابقات تکیه زده است. مس کرمان هم با راهنمایی فرزاد حسین خانی کاپیتان سابق خودش چهره یک مدعی را به خود گرفته و در جایگاه دوم ایستاده است و استقلال خوزستان هم با یک خوزستانی نام آشنا به نام سهراب بختیاری زاده در جایگاه سوم جدول واقع شده است.

در هفته چهاردهم این مسابقات دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان طی ملاقاتی حساس در کرمان به مصاف هم می فرایند که این ملاقات نه تنها برای این دو تیم، بلکه برای دیگر تیم های بالای جدول هم بسیار مهم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وجه اشتراک 3 سرمربی تیم های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجه اشتراک 3 سرمربی تیم های بالای جدول لیگ دسته اول فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید