پرداخت 47 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شهرکرد

به گزارش وبلاگ ایران، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: تا به امروز 47 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به صاحبان مشاغل برای جلوگیری از بیکاری کارگران و تعطیلی کارگاه ها در شرایط کرونایی در این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت 47 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شهرکرد

به گزارش وبلاگ ایران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد، سپنتا حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان شهرکرد با اشاره به مشاغل آسیب دیده در ایام کرونا اظهار کرد: 6426 فقره پرونده مربوط به صاحبان مشاغل به شدت آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستان شهرکرد با مبلغ 72 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد افزود: تا به امروز 47 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به صاحبان مشاغل برای جلوگیری از بیکاری کارگران و تعطیلی کارگاه ها در این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در سطح شهرها و روستاهای شهرستان شهرکرد، تسهیلات قرض الحسنه به تعداد 166 متقاضی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی با اعتبار دومیلیارد تومان از طریق بانک های رفاه و توسعه تعاون پرداخت شده است، گفت: طرح های کشاورزی دارای توجیه اقتصادی، توسط اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد جهت استفاده از تسهیلات کم بهره به بانک توسعه و تعاون معرفی می شود.

حبیبی در خصوص ایجاد کارگاه های صنایع دستی و اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای شهرستان شهرکرد، یادآور شد: متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات کم بهره با نرخ شش درصد می توانند به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: متقاضیان ایجاد واحدهای خدماتی در روستاها نیز جهت استفاده از تسهیلات به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پرداخت 47 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 47 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در شهرستان شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید