نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنسیلوانیا رسماً تأیید شد

به گزارش وبلاگ ایران، فرماندار ایالت پنسیلوانیا از تأیید رسمی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت خبر داد.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنسیلوانیا رسماً تأیید شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ ایران، تام ولف فرماندار ایالت پنسیلوانیا روز سه شنبه در پیامی توئیتری گفت که وزارت امور داخلی این ایالت رسماً نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این ایالت را تأیید کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ ایران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ ایران بخوانید. (کلیک کنید)

فرماندار ایالت پنسیلوانیا در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: امروز وزارت امور داخلی پنسیلوانیا نتیجه انتخابات سوم نوامبر در ایالت پنسیلوانیا برای مشخص رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور ایالات متحده را تأیید کرد. مطابق قوانین فدرال، من نامه تأییدیه را به نام جو بایدن و کاملا هریس برای گروه الکتورهای انتخاباتی امضا کردم.

ایالت پنسیلوانیا با 20 رأی الکترال، یکی از ایالت های کلیدی در انتخابات اخیر آمریکا به شمار می رفت و در حالی که با شمارش بخش زیادی از آرا دونالد ترامپ پیروز این ایالت بود، در نهایت پس از شمارش آرای پستی وی با اختلاف 81 هزار رأی نتیجه انتخابات را در پنسیلوانیا به جو بایدن واگذار کرد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ چندین شکایت را در ارتباط با فرایند پذیرش و شمارش آرا به ویژه آرای پستی در ایالت پنسیلوانیا مطرح کرده که تا به امروز هیچ یک از این شکایت ها به نتیجه نرسیده اند.

در حالی که رسانه های جریان اصلی آمریکا جو بایدن را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرده اند و وی در تدارک ورود به کاخ سفید است، ترامپ با تأکید بر اینکه در برخی ایالت ها موارد متعددی از تقلب و تخلف در فرایند برگزاری انتخابات و شمارش آرا اتفاق افتاده، تا به امروز از پذیرش پیروزی رقیبش امتناع ورزیده و با انتشار پیام های متعدد در توئیتر و فیس بوک، خود را برنده انتخابات خوانده است.

طی چند روز گذشته فیس بوک و توئیتر بارها اظهارات دونالد ترامپ مبنی بر بروز تخلفات و تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با درج برچسب هایی مانند بی اساس یا اطلاعات نادرست عملاً سانسور کرده اند و همین مسئله خشم دونالد ترامپ و هواداران دوآتشه وی را برانگیخته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنسیلوانیا رسماً تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنسیلوانیا رسماً تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید