مدیرعامل باشگاه فولاد: مردم باید بدانند چرا رسانه ملی در حال زدن فوتبال است، فدراسیون از ورود دوربین ها به استادیوم ها جلوگیری کند

به گزارش وبلاگ ایران، بهترین راهکار دریافت حق پخش تلویزیونی است که باید باشگاهها با هم متحد شوند و به هدف خود برسند تا تابوی ندریافت حق پخش شکسته گردد. الان اتحاد خوبی بین باشگاهها هست و این موضوع جای خوشحالی دارد. به عنوان کسی که سالها در فوتبال کشور کوشش می نماید، معتقدم 70 درصد از هزینه ها و بودجه باشگاهها از حق پخش تامین می گردد. برای تامین بودجه باید از اساسی ترین حق خود دفاع کنیم تا به خواسته خود برسیم. باشگاهها نباید از حق خود کوتاه بیایند.

مدیرعامل باشگاه فولاد: مردم باید بدانند چرا رسانه ملی در حال زدن فوتبال است، فدراسیون از ورود دوربین ها به استادیوم ها جلوگیری کند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: پیشنهاد تعیین من به هیات رییسه فدراسیون این است که جلوی ورود دوربین ها به استادیوم ها را بگیرند.

سعید آذری در گفت و گو با فارس، درباره شرایط باشگاهها برای استفاده از حقوقشان عنوان نمود: یکی از بهترین راهکارهایی که باشگاهها می توانند از آن طریق به حق خود برسند، بهره مندی از حق پخش است. فدراسیون در این زمینه کارهای خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد.

وی اضافه نمود: اولین مدیرعاملی بودم که از ورود صدا و سیما به استادیوم جلوگیری کردم و اجازه ندادم در ملاقات پیکان و ذوب آهن دوربین ها وارد استادیوم گردد. تصمیم بر این بود که با یک حرکت هماهنگ، تمامی باشگاهها مانع از ورود دوربین ها شوند اما هیچکدام چنین نکردند. البته این اقدام را به دلیل توهینی که صدا و سیما در زیر نویس شبکه خبر انجام داد و نام باشگاههای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به طور کامل بیان نمود و نام ذوب آهن اصفهان را فقط ذوب آهن عنوان نمود، انجام دادم. این اقدام تبعاتی هم داشت اما مقاومت کردم تا به حق باشگاه برسیم.

آذری گفت: بهترین راهکار دریافت حق پخش تلویزیونی است که باید باشگاهها با هم متحد شوند و به هدف خود برسند تا تابوی ندریافت حق پخش شکسته گردد. الان اتحاد خوبی بین باشگاهها هست و این موضوع جای خوشحالی دارد. به عنوان کسی که سالها در فوتبال کشور کوشش می نماید، معتقدم 70 درصد از هزینه ها و بودجه باشگاهها از حق پخش تامین می گردد. برای تامین بودجه باید از اساسی ترین حق خود دفاع کنیم تا به خواسته خود برسیم. باشگاهها نباید از حق خود کوتاه بیایند.

وی اضافه نمود: در 40 سال اخیر، اولین بار است که حرکت هوشمندانه ای اجرا شده و گام مهمی از سوی رییس فدراسیون برای احقاق حقوق باشگاهها اجرا شده است. باید به آقای تاج تبریک بگویم اما متاسفم که صدا و سیما در حال زدن فوتبال و تیم ملی است. مردم باید بدانند پشت پرده حملات چیست. باشگاه ها اهمیت این موضوع را باید بدانند و کوتاه نیایند و از رییس فدراسیون هم می خواهم کوتاه نیاید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خاطر نشان کرد: از مسئولین فدراسیون می خواهم که بحث حق پخش را پیگیری نمایند و اگر صدا و سیما با باشگاهها تعامل کرد و باشگاهها به حق خود رسیدند، همکاری ادامه داشته باشد؛ در غیر این صورت حق پخش را به جای دیگری بدهند تا بتوانیم از حق خود استفاده کنیم. پیشنهاد تعیین من به هیات رییسه فدراسیون و آقای تاج این است اگر صدا و سیما به فرایند خود ادامه بدهد، جلوی ورود دوربین ها را بگیرند. این یک مطالبه روشن است.

منبع: عصر ایران

به "مدیرعامل باشگاه فولاد: مردم باید بدانند چرا رسانه ملی در حال زدن فوتبال است، فدراسیون از ورود دوربین ها به استادیوم ها جلوگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه فولاد: مردم باید بدانند چرا رسانه ملی در حال زدن فوتبال است، فدراسیون از ورود دوربین ها به استادیوم ها جلوگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید