مدیران کل توسعه کتابخانه ها و امورعمرانی نهاد از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند

به گزارش وبلاگ ایران در ایلام، هادی امیری، مدیرکل امورعمرانی و اصغر گودرزی، مدیرکل توسعه کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به منظور پیگیری شرایط خدمات رسانی و نقاط قوت و ضعف کتابخانه مرکزی استان ایلام، از این کتابخانه بازدید کردند.

مدیران کل توسعه کتابخانه ها و امورعمرانی نهاد از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند

مدیران مذکور در این بازدید با همراهی سمیه حیدری،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن ارزیابی دقیق بخش های مختلف کتابخانه مرکزی، درخصوص ظرفیت های موجود و لزوم بازطراحی این کتابخانه برای افزایش و تنوع ارائه خدمات به مراجعین بحث و تبادل نظر کردند.

ایجاد فضاهای نو با کاربری فرهنگی در جذب اقشار مختلف به این کتابخانه، بهره برداری از فضاهای بدون استفاده کتابخانه مرکزی جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اعضا، بازطراحی بخش کودک و توسعه مخزن کتاب و تجهیز سالن های مطالعه و استانداردسازی نور، تهویه و سایر ملزومات در دستور کار نهاده شد.

ایجاد بخش های نو از جمله کلاس های آموزشی تحت وب، بخش حرفه آموزی و آشنایی با مشاغل و توسعه بخش کودک، اتاق های مطالعه انفرادی در باز طراحی کتابخانه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در این بازدید گفت: ما در پی بازطراحی و به روزرسانی جلوه های بصری در کتابخانه مرکزی هستیم و بنا داریم خدمات بهتر و نوینی را به مردم و جامعه هدف ارائه کنیم و کوشش می کنیم این زیباسازی و به روزرسانی را به طور جدی پیگیری و در امسال بتوانیم بخش عمده ای از فضای کتابخانه مرکزی استان را تعمیر، تجهیز و روزآمدسازی کنیم.

وی گفت:درسفرسال گذشته یاسر احمدوند، معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدعلی محمدی، مدیرکل منابع انسانی و امورپشتیبانی به استان که با حضور در کتابخانه مرکزی ایلام و ملاقات با اعضا و کتابداران، انجام شد، مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات نهاد برای بهسازی تجهیزات این کتابخانه اختصاص داده شد که این اعتبار صرف خرید تجهیزات سرمایشی و استاندارد سازی میز و صندلی این کتابخانه که این فعالیت ها منجر به رفاه و آسایش اعضا شد.

نهاد کتابخانه های عمومی کشور با هدف تحقق اهداف و سیاست های کلان در حوزه کتاب،با برنامه ریزی و حضور مدیران نهادی در سراسر کشور، درصدد تسریع فعالیت های اجرایی است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مدیران کل توسعه کتابخانه ها و امورعمرانی نهاد از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران کل توسعه کتابخانه ها و امورعمرانی نهاد از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید