قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه

به گزارش وبلاگ ایران، کوییک S در ابتدای هفته گذشته 15 مرداد 229 میلیون تومان قیمت داشت، اما حالا پس از گذشت هشت روز با کاهش سه میلیون تومانی روبرو شده است. در نخستین روز هفته جاری نیز کوییک 226 میلیون تومان خرید و فروش می شد و در بازار امروز نیز محصول پرفروش سایپا بدون تغییر روی همین سطح ایستادگی کرد.

قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه

به گزارش وبلاگ ایران، کوییک S در ابتدای مرداد ماه در حالی میان خریداران و فروشندگان به قیمت 238 میلیون تومان دست به دست می شد که نسبت به ابتدای تیر ماه افزایش دو میلیون تومانی را نشان می داد. اما حالا پس از گذشت 54 روز، کوییک S افت دو میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

قیمت این خودرو در کارخانه با بازار نیز 184 میلیون و 662 هزار تومان است که اختلاف اش با بازار به حدود 41 میلیون تومان می رسد.

قیمت بازار و کارخانه ساینا S

قیمت ساینا S در بازار امروز روی سطح 215 میلیون تومان ایستاد. البته این توقف تغییر پس از افت یک میلیون تومانی روز شنبه رخ داد. در واقع ساینا S هفته گذشته را با 216 میلیون تومان آغاز کرد و هفته را با این قیمت به انتها رساند.

31 روز قبل نیز ساینا S حدود 214 میلیون تومان خرید و فروش می شد که از آن موقع تا به امروز افت دو میلیون تومانی را به خود دیده است. در ابتدای سال جاری نیز ساینا S حدود 198 میلیون تومان قیمت داشت که در این مدت افزایش 18 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است.

اختلاف بازار ساینا S با کارخانه نیز در حدود 45 میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا این خودرو را به قیمت 169 میلیون و 817 هزار تومان به فروش می رساند. در بازار نیز فروشندگان ساینا S را به قیمت 215 میلیون تومان می فروشند.

منبع: فرارو

به "قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت کوییک S و ساینا S در بازار و کارخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید