قیمت فیبرنوری در تهران اعلام شد

به گزارش وبلاگ ایران، قیمت فیبرنوری در تهران برای هر مشترک حدود سه تا سه و نیم میلیون تومان است که شامل 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان فیبرکشی، دو تا دو و نیم میلیون تومان و هزینه اشتراک است.

قیمت فیبرنوری در تهران اعلام شد

امروز، علی ملک جعفریان، مدیرعامل مخابرات تهران در یک نشست خبری، آخرین شرایط پیشرفت پروژه فیبر نوری تهران، تعداد مشترکان و قیمت فیبرنوری برای هر مشترک را بیان نمودند.

جدیدترین شرایط فیبرنوری تهران

ملک جعفریان ابتدا بیان نمود تعداد مشترکان فیبرنوری مخابرات در تهران 120 هزار نفر است. کل مشترکان پورت دیتای مخابرات تهران نیز به 1 میلیون و 400 هزار نفر می رسد که 1 میلیون و 200 هزار نفر مشترک ADSL هستند.

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران می گویند از ابتدای سال جاری، 22 افتتاح فیبرنوری داشتند که آخرین آن در روز 25 بهمن ماه و برای شهرک اکباتان بوده است. در این افتتاح، 38 هزار واحد مسکونی فیبرکشی شدند.

او سرعت اینترنت فیبرنوری تهران را 300 مگابیت بر ثانیه گفتند و اشاره کردند در سال آینده، 150 هزار پورت فیبرنوری در تهران راه اندازی و واگذار می گردد.

به گفته ملک جعفریان، در تهران 13 میلیون زوج سیم مسی وجود دارد که هزینه جابه جایی آن بسیار بالا است و این کار باید هوشمندانه انجام گردد تا مسئله ای بروز نکند.

قیمت فیبرنوری در تهران

مدیرعامل مخابرات تهران می گویند هزینه فیبرنوری برای هر مشترک نهایتا 3 تا 3.5 میلیون تومان خواهد بود.

ملک جعفریان گفت هزینه فیبرکشی از مرکز مخابراتی تا منازل برعهده شرکت مخابرات است و هزینه فیبرکشی داخل ساختمان تا درب واحد بر عهده مشتری است که حدود 800 هزار تومان تا یک میلیون تومان می گردد.

هزینه مودم فیبر نوری نیز براساس مدلی که مشتری تقاضا می نماید یا از بازار می خرد؛ 2 تا 2.5 میلیون تومان است.

بنابراین، قیمت فیبرنوری تهران می تواند 3 تا 3.5 میلیون تومان با هزینه اشتراک تمام گردد. مشترک هرچقدر سرعت و حجم بیشتری انتخاب کند؛ باید هزینه بالاتری هم بپردازد.

ایشان گفتند مشترک فیبرنوری مخابرات می تواند سرویس یک ماهه تا دوازده ماهه انتخاب کند.

کاربران اینترنت، هزینه یک سرویس فیبرنوری یک ساله با سرعت 100 مگ را خیلی بیشتر از 3.5 میلیون تومان با احتساب فیبرکشی و مودم اعلام می نمایند.

تعرفه های فیبرنوری مخابرات را در زیر مشاهده می کنید:

علت کندی پروژه فیبرنوری تهران

مدیرعامل مخابرات تهران از عدم استقبال از فیبرنوری و کمبود تبلیغات از سوی خودشان به عنوان دلایل کندی پیشرفت پروژه فیبرنوری در شهر تهران عنوان کردند؛ دلایلی که به نظر می رسد عامل اصلی نباشند.

شرکت مخابرات در یک مقطع و برای تشویق مردم به ثبت نام و دریافت فیبر نوری، جشنواره در بعضی استان ها و شهرها برگزار کرد که البته شامل کلان شهری مانند تهران نمی شد.

ملک جعفریان گفت برای تبلیغات 8 پارتنر گرفتند و مردم می توانند با تماس با شماره تلفن های 2020 و 2021 درخواست فیبر بدهند. ضمن اینکه اولویت فیبرکشی با ساختمان های بلند است.

بسیاری از کاربران اینترنت تهرانی در شبکه های اجتماعی و در تماس با ما اعلام می نمایند متقاضی دریافت فیبرنوری هستند و هر هزینه ای را متقبل می شوند ولی شرکت مخابرات و سایر شرکت ها شرایط ارائه فیبر را ندارند.

بیشتر اوقات، شرکت مخابرات به متقاضیان می گوید بروند و چندین مشترک در یک ساختمان یا کوچه پیدا نمایند و دسته جمعی تقاضا دهند تا مخابرات برایش به صرفه باشد فیبرکشی کند.

لازم به ذکر است مردم برای اطلاع از در تهران و سایر شهرستان ها می توانند به مراجعه نمایند.

منبع: شبکه چی

به "قیمت فیبرنوری در تهران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت فیبرنوری در تهران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید