قیمت آپارتمان در وردآورد چقدر است؟، آغاز قیمت از متری 43 میلیون تومان!

به گزارش وبلاگ ایران، وردآورد یکی از قدیمی ترین منطقه ها تهران است، که در غرب و منطقه 21 این استان قرار گرفته است. وردآورد از سمت شمال با آزاد راه تهران- کرج، از جنوب به شهرقدش و از سمت غرب به شهر گرمدره متصل می باشد. این محل به علت نزدیکی به بزرگراه تهران کرج و وجود انواع وسایل نقلیه، رفت و آمد را بسیار آسان نموده است.

قیمت آپارتمان در وردآورد چقدر است؟، آغاز قیمت از متری 43 میلیون تومان!

به گزارش اقتصادآنلاین؛ این محل دارای ایستگاه مترو می باشد که به سادگی و با استفاده از آن می توان به راحتی کار های روزمره خود را انجام دهید. این ایستگاه از کرج به تهران وصل شده که از آن برای رفت و آمد بین کرج و تهران می توان استفاده کرد. در ورآورد همه امکانات لازم برای زندگی فراهم شده است تا شما بتوانید به آسودگی زندگی کنید.

اگر قصد خرید خانه در وردآورد را دارید و می خواهید از قیمت مسکن در وردآورد آگاه شوید. گزارش امروز ما را از دست ندهید. در گزارش امروز اقتصادآنلاین برای راحتی شما جدولی را تهیه نموده ایم تا بدانید برای خرید خانه 60 تا 175 متری در وردآورد و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای نیازمند هستید. آنالیز ها نشان می دهد قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در وردآورد بین متری 43 تا 68 میلیون تومان است. یعنی خرید یک خانه 60 متری در وردآورد چیزی حدود 2 میلیارد و 580 میلیون تومان بودجه لازم دارد.

قیمت هر واحد آپارتمانی در این محل متناسب با امکانات آن کوچه، خیابان تعیین می گردد. شاید این را ندانید که هیچ کدام از منطقه ها تهران به مقدار محله وردآورد در منطقه 21 تهران خوش آب و هوا نباشد، زیرا به علت ویژگی های خوب اطراف وردآورد آلودگی صوتی و تنفسی وجود ندارد.

در جدول زیر قیمت خانه های فروشی محدوده وردآورد را خواهید دید که 60 تا 175 متر هستند. همانطور که گفته شد قیمت با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت مسکن در وردآورد به دست خواهید آورد.

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان در وردآورد چقدر است؟، آغاز قیمت از متری 43 میلیون تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در وردآورد چقدر است؟، آغاز قیمت از متری 43 میلیون تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید