فیلم بازی با خبرنگاران (20)

به گزارش وبلاگ ایران، خبرنگاران: صنعت سینما بسیار گسترده، رنگارنگ، جذاب و پرطرفدار است. هر ساله تعداد زیادی فیلم و سریال در کشورهای مختلف جهان فراوری می گردد و مخاطبان بسیاری در این سیل عظیم فیلم ها سردرگم می شوند. کدام فیلم را ببینم؟، آیا این فیلم به دیدنش می ارزد؟، داستان این فیلم چیست؟، بهترین فیلم های سال جهان کدامند؟ و... از جمله سوال هایی هستند که ذهن عاشقان سینما را به خود مشغول می نمایند. ما در سری مطالب فیلم بازی با خبرنگاران که به صورت هفتگی منتشر خواهد شد قصد داریم فیلم ها و سریال های عامه پسند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خستگی یک هفته کاری خود را با یک انتخاب سینمایی خوب از تن به در کنید، با ما همراه باشید.

فیلم بازی با خبرنگاران (20)

بتمن علیه سوپرمن : طلوع عدالت / Batman v Superman: Dawn of Justice

ژانر: اکشن | ماجراجویی | فانتزی

تاریخ انتشار: 2016/03/23

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Ben Affleck , Amy Adams, Henry Cavill

کارگردان: Zack Snyder

IMDB: امتیاز 7 از 10 - میانگین رای 319,659 نفر

نمره منتقدین: 44/100

تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی گردد.

سوپرمن پس از مبارزه اش با زد، به غرور و تکبر زیادی رسیده است و دیگر نشانی از اَبَرقهرمان محبوب مردم ندارد. سوپرمن به نوعی خود را در مقام خدایی می بیند و منش قهرمانانه خویش را فراموش نموده است. در آن سوی داستان ، بروس وین (بن افلک) نیز سوپرمن را بخاطر رفتار و کرداری که پیش گرفته سرزنش می نماید و این اعتراض را با صدای بلند به او منتقل نموده است. سوپرمن هم که خیلی علاقه ای به شنیدن این اظهار نظرها ندارد، تصمیم می گیرد راهی برای از میان برداشتن بتمن پیدا کند تا با خیال راحت راه خودش را ادامه دهد.در این میان لکس لوثر (جیسی ایزنبرگ) نیز سوپرمن را به عنوان تهدیدی برای برنامه هایش می بیند. وی میخواهد تا کریپتون را احیاء نماید و همچنین با استفاده از DNA زد، یک هیولای مخوف بسازد تا بتواند تمام مسائل را از سر راه بردارد اما...

مردان ایکس: درجه یک / X-Men: First Class

ژانر: اکشن | ماجراجویی | علمی تخیلی

تاریخ انتشار: 2011/06/03

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Jennifer Lawrence, Michael Fassbender, James McAvoy

کارگردان: Matthew Vaughn

IMDB: امتیاز 7.8 از 10 - میانگین رای 508,112 نفر

نمره منتقدین: 65/100

تماشای این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمی گردد.

قبل از اینکه چارلز ژاویر (جیمز مک آووی) و اریک لنشر (مایکل فسبندر) به نام های پروفسور ایکس و مغناطیس مشهور شوند، دو مرد جوان بودند که به قدرت های بخصوصشان پی می بردند. قبل از اینکه به دشمنان قسم خورده تبدیل شوند، آن ها بهترین دوستان یکدیگر بودند و به همراه دیگر جهش یافتگان در مقابل بزرگترین تهدید دنیا صف آرایی کردند. و در همان زمان بود که اولین اختلافات در بین آن دو شکل گرفت...

خرابش کن رالف / Wreck-It Ralph

ژانر: انیمیشن | کمدی | خانوادگی

تاریخ انتشار: 2012/11/01

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: John C. Reilly , Jane Lynch , Jack McBrayer

کارگردان: Rich Moore

IMDB: امتیاز 7.8 از 10 - میانگین رای 266,260 نفر

نمره منتقدین: 72/100

این فیلم برای تمامی سنین مناسب می باشد.

رالف شخصیت بد یک بازی کامپیوتری است که میخواهد، همانند شخصیت خوب بازی که فلیکس نام دارد، یک قهرمان محبوب باشد. اما مشکل اینجاست که هیچکس آدم بدها را دوست ندارد. او تصمیم میگرد هرطور شده به آرزویش برسد، اما در این راه کل دنیایی که در آن است را دچار اختلال می نماید...

پیشنهاد / The Proposal

ژانر: کمدی | درام | عاشقانه

تاریخ انتشار: 2009/06/19

محصول کشور: آمریکا

ستارگان: Ryan Reynolds, Sandra Bullock, Mary Steenburgen

کارگردان: Anne Fletcher

IMDB: امتیاز 6.7 از 10 - میانگین رای 225,386 نفر

نمره منتقدین: 48/100

تماشای این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمی گردد.

اندرو، دستیار مارگارت، ویراستار انتشارات نیویورک، 3 سال است که زیر دست این زن خشک و عبوس مشغول به کار است. زنی که تمامی کارکنان از دست او بشدت ناراحت و از طرز رفتارش متنفر هستند.

در این حال و هوا، رییس کمپانی به مارگارت اعلام میکند که مدت ویزای مارگارت که در حقیقت اهل کانادا می باشد به اتمام رسیده و اداره مهاجرت ویزای او را بنا به دلایلی تمدید نخواهد کرد.

مارگارت که خود را در شرایطی میبیند که مجبور به ترک شغل خود و بازگشت به کشورش تنها راه باقی مانده برای اوست به ناگهان فکره ازدواج تقلبی با اندرو به ذهنش میرسد تا بتواند با این راه اقامت خود را در آمریکا تثبیت کند.

حال زمان این فرا رسیده که اندرو تمام زجرها و ناراحتی هایی را که از مارگارت به دل دارد تلافی کند. آخر هفته هر دو آماده مسافرت به شهر زادگاه اندرو شده تا در جشن مهمانی تولد مادر بزرگ اندرو شرکت نمایند...

مامان / Mama

ژانر: ترسناک

تاریخ انتشار: 2013/01/17

محصول کشور: اسپانیا

ستارگان: Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Megan Charpentier

کارگردان: Andres Muschietti

IMDB: امتیاز 6.2 از 10 - میانگین رای 132,033 نفر

نمره منتقدین: 57/100

تماشای این فیلم به افراد زیر 17 سال توصیه نمی گردد.

در ابتدای فیلم ما با شخصیتی به نام جفری (نیکلاس کاستر) روبرو می شویم که به مرز جنون رسیده و همسرش را به قتل می رساند. وی سپس دو دخترش ویکتوریا (مگان چارپنتیر) و لیلی (ایزابل نلیسه) را ربوده و به سمت کلبه ای متروکه می رود. به نظر می رسد که جفری میخواهد دخترانش را نیز به قتل برساند اما اتفاقی ناشناخته مانع از وقوع چنین جنابتی می گردد. حالا 5 سال از آن دوران گذشته، لوکاس (باز هم همان نیکلاس کاستر!) که عموی دو دختر مفقود شده هست، مدتهاست که به دنبال یافتن این دختران خردسال است و در نهایت پیروز به یافتن آنها در کلبه ای می گردد.

لوکاس با مشاهده وضعیت عجیب جسمی و روحی لیلی و ویکتوریا، تصمیم میگیرد آنها را هرچه زودتر تحت درمان قرار دهد و همچنین سرپرستی آن دو را نیز برعهده بگیرد که این برخلاف علاقه دوست دخترش آنابل (جسیکا چیستین) می باشد. بهرحال لوکاس و آنابل به همراه دو دختر ، به خانه ای جدید نقل مکان می نمایند و این سرآغاز اتفاقات عجیب و غریبی است که در این خانه بزودی رخ خواهد داد.

منبع: برترین ها

به "فیلم بازی با خبرنگاران (20)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم بازی با خبرنگاران (20)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید