فردا؛ آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان

به گزارش وبلاگ ایران، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان از دوشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز می شود.

فردا؛ آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان

به گزارش وبلاگ ایران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از دوشنبه 6 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات آغاز خواهد شد.

حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار، زهرا یاوری، فاطمه سعادتی، لیلابرجعلی و مبینا حیدری ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان هستند که در مرحله سوم اردو تیم ملی تمرینات خود را زیر نظر سمانه خوشقدم سرمربی و فاطمه قاسمی مربی آغاز خواهند کرد.

ملی پوشان بانوان کاراته کشورمان دوشنبه عصر وارد اردو خواهند شد تا آزمایش کرونا از تمام نفرات حاضر در اردو به عمل آید و پس از اعلام نتایج، تمرینات تیم ملی کاراته از سه شنبه آغاز شود.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، این مرحله از اردو تا 13 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و ملی پوشان کاراته بانوان کشورمان از روز سه شنبه تمرینات خود را دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهند کرد.

سومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان برای حضوری قدرتمند در رقابت های کاراته وان استانبول و مراکش که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ ایران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ ایران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فردا؛ آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ آغاز مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید