عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو

به گزارش وبلاگ ایران، در حالی که اپل امکان عرضه نسخه ارزان تر ویژن پرو را بررسی می کند، نقشه راه این شرکت که از طریق یکی از افشاگران در ایکس فاش شده نشان می دهد که غول فناوری در پی ورود به حوزه تازه عینک های هوشمند است.

عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو

به گزارش وبلاگ ایران ، ظاهراً اپل در کنار عینک هوشمند روی آیپد تاشدنی هم کار می کند و هر دو محصول احتمالاً سال 2027 عرضه خواهند شد. این شایعات با اظهارات قبلی مینگ چی کوئو، تحلیلگر خوش سابقه اپل، مبنی بر عرضه آیپد تاشدنی با نمایشگر 20.3 اینچی در سال 2027 مطابقت دارد.

به نقل از زومیت، اپل سودآوری را نسبت به هر چیز دیگری در اولویت قرار می دهد و اگر بازار به خوبی از چنین محصولاتی که از طریق رقبا عرضه می شوند استقبال نکند، بعید است که این شرکت در پی عرضه آن ها باشد.

آیفون SE 4 و مک بوک با نمایشگر اولد محصولات دیگری هستند که احتمالاً به ترتیب در سال 2025 و 2026 عرضه خواهند شد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از 3٬500 دلار آغاز می شود و طبق پیش بینی های کوئو با عرضه آن در کشورهای دیگر فروش ویژن پرو تا خاتمه سال 2024 به 800 هزار دستگاه خواهد رسید.

اپل احتمالاً مدل ارزان تر ویژن پرو را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. از آن جایی که عینک های واقعیت مجازی باید بسیار سبک باشند، مهندسان اپل با چالش هایی مانند استفاده از باتری های کوچک تر روبرو خواهند بود. یکی از کارمندان اپل پیش تر اعلام کرد که این پروژه ناامیدکننده است، اما تنها برای راضی نگه داشتن تیم کوک پروژه را ادامه دادند.

یکی از سخت ترین چالش های توسعه عینک هوشمند اپل بهره گیری از تراشه ای است که قدرتی در سطح گوشی آیفون فعلی اما با یک دهم مصرف انرژی آن داشته باشد. کمی بعید به نظر می رسد که سال 2027 بتوانیم شاهد رونمایی از عینک هوشمند اپل باشیم.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عینک هوشمند، محصول بعدی اپل پس از ویژن پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید