شهردار دهدشت معرفی گردید

به گزارش وبلاگ ایران، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی شهردار جدید دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه معرفی گردید.

شهردار دهدشت معرفی گردید

علیرضا اتابک، فرماندار شهرستان کهگیلویه در مراسم تودیع و معارفه شهردار دهدشت با بیان اینکه یک شهر از نگاه شهری باید نماد خاص اقلیم منطقه خود را داشته باشد گفت: این امر به لحاظ فرهنگی در شهر دهدشت مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه توازن شهری دهدشت به لحاظ فرهنگی رعایت نشده است، اضافه نمود: بخشی از جامعه را بانوان تشکیل میدهند آیا به لحاظ فرهنگی توانسته ایم پارک ورزشی ویژه بانوان ایجاد کنیم؟ آیا احداث کتابخانه های ما به درستی جانمایی شده اند؟

وی اظهار کرد: تا زمانی که شهروند مطالبه گر فرهنگی نباشیم، از نظر توسعه پیشرفت نخواهیم کرد.

اتابک با بیان اینکه یک شهردار باید نگاه وسیع از جامعه شهری داشته باشد مطرح نمود: اگر در نگاه شهری اولویت بندی شهری تعیین نباشد دچار روزمرگی می شویم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از شورای شهر در انتخاب شهردار گفت: این یک اتفاق میمون است که اعضای شورا در یک تصمیم واحد یک نفر را انتخاب کردند و باید به عنوان یک ظرفیت از آن استفاده کرد چرا که هر وقت کنار هم بودیم موفقیت حاصل می گردد.

اتابک از نامناسب بودن مبلمان شهری، فضای سبز ناکافی، راکد ماندن طرح سایت زباله و تضییع حقوق مردم در شهرداری به عنوان بخشی از مسائل شهری نام برد و خواهان سامان بخشیدن این مسائل از شهردار جدید شد.

در ادامه اسفندیار برخه، شهردار سابق دهدشت نیز در این نشست به گوشه ای از اقدمات زمان تصدی خود در شهرداری دهدشت پرداخت و گفت: شهرداری را با بدهی 14 میلیارد و 500 میلیونی تحویل گرفتم و در این مدت 10 میلیارد آن را کاهش دادم، 4 میلیارد دیگر مربوط به حقوق پرسنل این نهاد باقی مانده است.

وی از طرح طبقه بندی مشاغل(همسانسازی حقوق پارکبانان با پرسنل) به عنوان اقدام مهم شهرداری در زمان تصدی خود نام برد.

به گزارش وبلاگ ایران، برخه از راه اندازی اتوماسیون اداری و آسفالت 450هزار متر مربع به عنوان دیگر اقدامات شهرداری طی سه سال اخیر نام برد.

لازم به ذکر است که در سرانجام از زحمات اسفندیار برخه تجلیل و احسان تابش نژاد به عنوان شهردار جدید دهدشت منصوب شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شهردار دهدشت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار دهدشت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید