شناسایی هوشمند مسائل رجیستری با کد دستوری ممکن شد

به گزارش وبلاگ ایران، سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (همتا) بیان کرد: سیستم هوشمند شناسایی و برطرف مشکل همتا به کد دستوری #7777* اضافه شده است و خریداران گوشی و کاربران تلفن همراه می توانند برای استفاده از این سیستم، پس از شماره گیری کد دستوری #7777* گزینه صفر - راهنما را انتخاب و سپس شناسه (IMEI) های دستگاه و همچنین شماره سیم کارت دارای مشکل را وارد نمایند.

شناسایی هوشمند مسائل رجیستری با کد دستوری ممکن شد

در این صورت نتیجه آنالیز سامانه برطرف مسائل رجیستری به صورت آنی به متقاضی پیامک می گردد.

پیش از این نیز، سامانه همتا سیستم هوشمند شناسایی و برطرف مشکل رجیستری را به وسیله مراجعه کاربران به سایت فراهم نموده بود.

به این صورت که کاربران با مراجعه به سایت همتا از قسمت ثبت و پیگیری مسائل، با وارد کردن شماره تلفن دارای مشکل و شناسه (IMEI)های دستگاه، به صورت آنی از مشکل رجیستری گوشی خود آگاه شده و هدایت های کامل و جامعی را برای حل مشکل به وجود آمده دریافت می نمایند.

این سیستم به صورت کاملاً هوشمند و در تمامی ساعات شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس کاربران است تا مسائل مربوط به طرح رجیستری گوشی خریداران و کاربران به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنالیز و حل گردد.

به گزارش وبلاگ ایران، طرح رجیستری گوشی موبایل از حدود 2 سال پیش در راستای مبارزه با قاچاق گوشی تلفن همراه و سایر دستگاههای دارای سیم کارت با همکاری دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شناسایی هوشمند مسائل رجیستری با کد دستوری ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی هوشمند مسائل رجیستری با کد دستوری ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید