بهترین گجت های بیسوس از نگاه خبرنگاران مگ؛ 17 محصول قابل اطمینان و کاربردی

به گزارش وبلاگ ایران، بیسوس، به عنوان یکی از شرکت های چینی پیشرو در صنعت تکنولوژی با تولید محصولاتی باکیفیت، ایمن و قابل اعتماد نام خود را در بازار جهانی گجت های هوشمند بر سر زبان ها آورده است. در این مطلب از خبرنگاران ، قصد داریم به بررسی بهترین گجت های هوشمند بیسوس در خبرنگاران بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم.

بهترین گجت های بیسوس از نگاه خبرنگاران مگ؛ 17 محصول قابل اطمینان و کاربردی

بهترین گجت های بیسوس؛ پاوربانک

پاوربانک بیسوس مدل BALDE HIGH POWER DIGITAL DISPALY PPBL000201 100W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

اگر در بین بهترین گجت های هوشمند بیسوس در پی خرید یک پاوربانک پرظرفیت و قدرتمند هستید، مدل BALDE HIGH POWER می تواند تجربه یک خرید لذت بخش را برای شما به همراه بیاورد. این محصول دارای یک باتری با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی است که از حداکثر توان خروجی 100 واتی پشتیبانی می کند و از 2 پورت USB و 2 پورت USB-C جهت شارژ 4 دستگاه هم زمان بهره می برد. این پاوربانک مجهز به تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) است و مدارهای آن در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده است. همچنین حداکثر توان ورودی پورت های USB-C جهت شارژ پاوربانک به 60 وات می رسد و با این توان در عرض مدت 1.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

پاوربانک باسئوس مدل PPLG-A02 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

اگر به یک پاوربانک پرظرفیت تر برای شارژ دستگاه های خود نیاز دارید، در بین بهترین گجت های بیسوس می توانید مدل PPLG-A02 را برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول مجهز به یک باتری با ظرفیت 30 هزار میلی آمپر ساعتی است که سنگینی وزن آن تنها به 550 گرم می رسد و کاربران خیلی راحت می توانند آن را حمل و نقل کنند. این پاوربانک 4 پورت USB-A و یک پورت USB-C و میکرو USB دارد که در مجموع می تواند 4 دستگاه را به طور همزمان با حداکثر توان خروجی 65 واتی شارژ کند. همچنین باتری این پاوربانک دارای تدابیر امنیتی بخصوصی برای محافظت در مقابل جریان، ولتاژ یا دمای بالا است و در برابر حوادثی نظیر شرایط آتش سوزی، تغییرات جریانی، اتصال کوتاه و … از خود مقاومت نشان می دهد.

بهترین گجت های بیسوس؛ یخچال سفری

یخچال سفری باسئوس مدل Zero Space

اگر اهل سفر کردن و گشت وگذار در طبیعت باشید، بهترین گجت های سفری بیسوس می تواند تجربه لذت بخشی را در اختیار شما قرار دهد که یکی از آن ها یخچال سفری مدل Zero Space است. این گجت بسیار کاربردی در واقع هم یک یخچال کوچک و هم یک گرم کن غذاست که ظرفیت 8 لیتری دارد و سنگینی وزن آن به 3.5 کیلوگرم می رسد. توان یخچال 60 وات و مصرف انرژی آن 1 کیلو وات بر ساعت برای 24 ساعت کارکرد است. در تابستان از این دستگاه به عنوان یخچال می توانید استفاده کنید؛ به شرطی که دمای محیط بیرون یخچال نهایتا 25 درجه سانتی گراد باشد که در این صورت دمای یخچال می تواند تا 0 درجه برسد. همچنین در حالت گرم کن نیز می تواند دما را تا 65 درجه بالا ببرد. این محصول قابلیت اتصال به فندکی خودرو را نیز دارد.

یخچال سفری باسئوس مدل ACXBW

نوع دیگری از یخچال های سفری بیسوس می توان به مدل ACXBW اشاره کرد. این محصول که یکی از بهترین گجت های سفری بیسوس به شمار می رود، از دو حالت یخچال و گرم کن نیز بهره می برد و بدنه ای مقاوم از جنس پلاستیک ABS دارد. بخش گرمکن برای گرم نگه داشتن بعضی از مواد غذایی تا دمای 65 درجه سانتی گراد مناسب است. شما می توانید برای 1 ساعت از گرمکن این دستگاه استفاده کنید. سردکن این یخچال هم در دمای متعادل بیرونی (25 درجه سانتی گراد) می تواند مواد غذایی را بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد خنک کند. بیسوس در این محصول از سیستم سرمایشی نیمه رسانا و فناوری میکروکنترلر دما استفاده کرده تا از یخ زدن مواد غذایی جلوگیری شود. شما می توانید برای 1.5 ساعت از سرد کن این دستگاه استفاده کنید.

بهترین گجت های بیسوس؛ پمپ باد

پمپ باد باسئوس مدل CRNL040001

یکی از بهترین گجت های بیسوس که نیاز است همواره آن را درون ماشین خود داشته باشید، پمپ باد مدل CRNL040001 است که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. این محصول کاربردی کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و بدنه آن نیز از جنس آلیاژ فلزات مرغوب و باکیفیت تولید شده است. این پمپ باد بیسوس یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی دارد که شما با استفاده از آن می توانید تا 9 چرخ کاملاً خالی را پر از باد کنید. باتری این کمپرسور باید 4 تا 5 ساعت به برق متصل باشد تا دوباره کامل شارژ شود. همچنین روی بدنه دستگاه یک چراغ LED قرار داده شده که به شما کمک می کند حتی در نبود نور کافی در شب هم بتوانید چرخ اتومبیل خود را تنظیم باد کنید. درون قلب کمپرسور بیسوس یک تراشه هوشمند قرار گرفته است که اتوماتیک فشار داخل هر چرخ را اندازه می گیرد.

پمپ باد باسئوس مدل BDEIP01

مدل BDEIP01، محصول کاربردی دیگر از بیسوس است که طراحی متفاوتی نسبت به محصول قبلی معرفی شده دارد و سنگینی وزن آن نیز به کمتر از نیم کیلوگرم نیز می رسد. بیسوس برای این محصول نیز یک باتری با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته که شما می توانید لاستیک های یک خودرو را با استفاده از آن پر از باد کنید. این محصول که یکی از بهترین گجت های سفری بیسوس محسوب می شود، دارای صفحه نمایش دیجیتالی LED جهت نمایش دادن گزارش هایی از شرایط فشار باد لاستیک یا سلامت تایر به محض وصل کردن آن به لاستیک ماشین است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک ABS با کیفیت تولید شده و شارژ شدن آن نیز از طریق درگاه USB-C حدود 3.5 ساعت به طول می انجامد.

بهترین گجت های بیسوس؛ شارژر

شارژر دیواری 160 وات باسئوس مدل GaN5 Pro به همراه کابل تبدیل USB-C

اگر دستگاه های زیادی برای شارژ کردن در اختیار دارید، از بین بهترین گجت های بیسوس می توانید شارژر دیواری مدل GaN5 Pro را برای خرید خود در نظر بگیرید که هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم از درگاه های مختلفی برای شارژ محصولات شما بهره می برد. این محصول حداکثر توان خروجی 160 واتی دارد و از دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A بهره می برد. این شارژر دیواری از فناوری GanPrime (گالیوم نیترید) استفاده می کند که به آن اجازه می دهد که با اندازه کوچک تری ساخته شود و بازدهی و کارایی بالاتری داشته باشد. همچنین چیپست موجود در این شارژر مجهز به تکنولوژی PD است که قابلیت کنترل ولتاژ را نیز دارد؛ به همین دلیل در دستگاه های مختلف، ولتاژ خروجی با بالاترین اندازه دریافتی تنظیم می شود و آسیبی به هیچ دستگاهی نمی رساند.

شارژر فندکی 140 وات بیسوس مدل Dual Fast Pd3.1 به همراه کابل USB-C

اگر در پی خرید یک شارژر فندکی باکیفیت در میان بهترین گجت های بیسوس در وبلاگ ایران هستید، گزینه ای بهتر از شارژر فندکی 140 وات بیسوس مدل Dual Fast Pd3.1 پیدا نخواهید کرد. این محصول دارای دو پورت خروجی USB-A و USB-C است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را برای کاربران فراهم می کند و از حداکثر سرعت شارژ 140 واتی نیز پشتیبانی می کند. جنس بدنه این شارژ فندکی ترکیبی از پلاستیک + ABS و آلومینیوم است که علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر خط وخش و آسیب های احتمالی، طراحی مجذوب کنندهی نیز دارد. علاوه بر این، شارژر فندکی انکر با فناوری انحصاری MultiProtect، ایمنی دستگاه شما و خود شارژر را در هنگام استفاده تأمین می کند. این فناوری، به شما اطمینان می دهد که دستگاه شما در هنگام شارژ، از هرگونه خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی، افزایش دمای دستگاه و … در امان است.

بهترین گجت های بیسوس؛ هدفون بی سیم

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی باسئوس مدل MAN SPORT BH1 GAMING

اگر از طرفداران هدفون های روگوشی هستید و در پی یک محصول پیشرفته و حرفه ای در این زمینه می شد، مدل MAN SPORT BH1 GAMING را می توانید در بین بهترین هدفون های روگوشی بیسوس به عنوان یک گزینه خرید مجذوب کننده برای خود در نظر بگیرید. این محصول به شکلی طراحی شده تا بتواند ساعت های طولانی شما را در انجام بازی هایتان همراهی کند. این هدفون بیسوس به درایورهای بزرگ 40 میلی متری مجهز شده که می تواند صدای استریو 360 درجه با کیفیت بالا را ارائه دهد. همچنین باید به قابلیت حذف نویزهای هیبریدی این محصول برای صداهای غیر ضروری تا 40 دسی بل اشاره کنیم. شارژدهی این هدفون در حالت نویز کنسلینگ فعال به حداکثر 40 ساعت نیز می رسد.

هدفون مخصوص بازی بی سیم باسئوس مدل OPS STORM 1 LOWLATENG

به علاقه مندان هدفون های گیمینگ توگوشی نیز مدل OPS STORM 1 LOWLATENG از بهترین گجت های صوتی بیسوس را معرفی می کنیم که طراحی فوق العاده ارگونومیکی دارد؛ به طوری که به راحتی درون گوش کاربران جای می گیرد و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان برای آن ها آزاردهنده نخواهد بود. ویژگی شاخص این محصول مجهز بودن به سه میکروفون با قابلیت نویز کنسلینگ فعال است که تجربه مکالمات صوتی بسیار مجذوب کنندهی را به شما ارائه می دهد. همچنین این محصول تاخیر صدای چندانی نداشته و به بیان خود کمپانی به حدود 48 میلی ثانیه می رسد. به ویژگی های خوب این محصول باید مقاومت در برابر رطوبت و عرق را نیز اضافه کنیم.

بهترین گجت های بیسوس؛ قلم لمسی

قلم لمسی بیسوس مدل Smooth Writing 2 Series BS-PS011

اگر بودجه لازم برای خرید قلم آیپدها را در اختیار ندارید، در بین بهترین گجت های هوشمند بیسوس محصولات باکیفیت و قیمت مناسب خوبی در این زمینه به چشم می خورند که از جمله آن ها می توان به مدل Smooth Writing 2 Series BS-PS011 اشاره کرد. این محصول 14 عملکرد تنظیم را در اختیار شما قرار می دهد و به دلیل دقت بالا و سیگنال فوق العاده قوی که دارد، کاربران می توانند با استفاده از آن آثار هنری مجذوب کنندهی را خلق کنند. این قلم لمسی بیسوس مجهز به یک پورت USB-C است که به شما امکان می دهد تا به سرعت برق را شارژ کنید. یک بار شارژ تا 11 ساعت استفاده یا 12 ماه زمان آماده به کار را تضمین می کند. یک سری LED روی بدنه این محصول در نظر گرفته شده که اطلاعات مربوط به شرایط شارژ آن را به شما نشان می دهد. همچنین هسته قلم با طلا پوشانده شده است که عملکرد پایدار و مطمئن بدون تاخیر آن را تضمین می کند.

قلم لمسی باسئوس مدل ACSXB-B02

یکی دیگر از قلم های لمسی خوب بیسوس در بازار مدل ACSXB-B02 است که حدود 81 درصد از خریدارانش در وبلاگ ایران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. این محصول 14.7 گرم وزن دارد و از سری آیپدها 6 به بالاتر به خوبی پشتیبانی می کند. این نوع قلم ها عمدتا برای طراحی و نقاشی مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول با یک بار شارژ تا 8.5 ساعت می تواند شما را در خلق آثار هنری همراهی کند. همچنین این محصول قابلیت خاموش شدن اتوماتیک را نیز پس از 5 دقیقه عدم استفاده کردن دارد و در حالت استندبای اندازه شارژ آن به حدود یکسال نیز می رسد.

بهترین گجت های بیسوس؛ پایه نگهدارنده

پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT-0G

این محصول که یکی از بهترین گجت های هوشمند باسئوس برای تولید محتوا به شمار می رود، مجهز به استابیلایزر با ردیابی حرکات شما از طریق هوش مصنوعی است که می تواند اجسام و چهره ها را دنبال کند و تصاویری ثابت و بدون لرزش ثبت کند. قابلیت Auto Calibration این محصول اجازه می دهد که بسته به نیازتان تصاویر افقی یا عمودی بگیرید و با کمک حالت پانورامیک 180/320 درجه هر چیزی را که می خواهید در کادر بگنجانید. روی بدنه این محصول که از جنس ABS و PC تولید شده، شاهد قرارگیری یک پنل کنترل هستیم که وظیفه روشن و خاموش کردن و کنترل دسترسی های سریع آن را هنگام فیلم برداری بر عهده دارد. یکی دیگر از کاربرد های این پایه نگهدارنده گرفتن تصاویر Time-laps است و مدت زمان شارژدهی آن نیز به حداکثر 12 ساعت می رسد.

پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل باسئوس مدل HALO ELECTRIC

برای آن دسته از کاربرانی که مدت زیادی از روز را در خودروی خود می گذرانند، یکی از بهترین گجت های هوشمند بیسوس یعنی پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل مدل HALO ELECTRIC را پیشنهاد می کنیم. این محصول در واقع، یک محصول دو در یک است که هم نقش یک هولدر را دارد و هم اگر گوشی شما از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، می توانید آن را با این دستگاه شارژ کنید. این پایه نگهدارنده 300 گرم وزن دارد و از بدنه ای از جنس پلاستیک و ABS تولید شده که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و در برابر ضربات و خط وخش ها نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این محصول برای نگهداری انواع گوشی های هوشمند تا اندازه 6.5 اینچی کاملاً مناسب است و گیره های بسیار محکمی نیز دارد.

بهترین گجت های بیسوس؛ هاب

هاب 17 پورت باسئوس مدل working station Three Screen Multifunctional

برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به تعداد پورت های زیادی برای استفاده دارند، یکی از کاربردی ترین و بهترین گجت های هوشمند بیسوس یعنی هاب 17 پورت مدل working station Three Screen Multifunctional را معرفی می کنیم که با استفاده از آن نیاز به هیچ هاب دیگری نخواهند داشت. طیف گسترده ای از پورت های کارآمد در این محصول در دسترس کاربران قرار گرفته است که از جمله آن ها می توان به پورت های USB 2، USB 3، USB-C و HDMI اشاره کرد. یکی از ویژگی های شاخص این محصول بیسوس، پشتیبانی از تصاویر 4K است که از طریق 3 پورت HDMI اجرا می شود. با استفاده از پورت های USB 2 این هاب، توانایی انتقال اطلاعات با سرعت 480 Mbps دارید، اما با استفاده از پورت USB 3 شما می توانید اطلاعات خود را با سرعت Mbps 5 انتقال دهید. همچنین یک پورت AUX هم برای انتقال صدا در این محصول تعبیه شده است.

بهترین گجت های بیسوس؛ چراغ مطالعه

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZH-02

اگر اهل مطالعه کردن باشید، به یک چراغ مطالعه باکیفیت و کارآمد نیاز پیدا خواهید کرد. در این زمینه پیشنهاد ما به شما چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZH-02 است که می توانید آن را به عنوان یکی از بهترین گجت های باسئوس برای خرید خود در نظر بگیرید. این چراغ دو کاره بوده و یک چراغ مطالعه در جلو و یک چراغ خواب در پشتش دارد. نور این چراغ مطالعه، از 108 عدد LED تامین می شود که روی آن ها قطعه ای دایره ای برای پخش نور قرار گرفته است. این پوشش دایره ای دارای طراحی کندوی عسل است و برجستگی های 6 ضلعی دارد. این 108 لامپ LED نوری یک دست و یک پارچه را در محیط پخش می کنند که تقریبا مشابه نور سفید خورشید است. این نور اشعه های مضر آبی را ندارد و خستگی چشم شما را به همراه ندارد. این محصول مجهز به آلارم استراحت نیز است.

بهترین گجت های بیسوس؛ گیرنده بلوتوث

گیرنده بلوتوثی خودرو باسئوس خورشیدی مدل CRTYN

با استفاده از گیرنده بلوتوثی خودرو باسئوس خورشیدی مدل CRTYN، دیگر نیازی ندارید تا برای متصل کردن گوشی خود به ضبط ماشین، هزینه زیادی برای خرید یک ضبط تازه بپردازید. نکته جالب این محصول اینجاست که انرژی این گیرنده از طریق پنل خورشیدی که روی آن تعبیه شده تأمین می شود و با چسباندن آن در قسمتی که نور خورشید را به راحتی جذب نماید، شارژ خواهد شد. در روزهایی که هوا ابری است شما می توانید از طریق فندکی انرژی مورد نیاز آن را تأمین کنید. این گیرنده از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد و در صورتی که اتصال وایرلسی برقرار نباشد بعد از 13 ثانیه به صورت اتوماتیک و با کمک یک سنسور تعبیه شده درون آن خاموش می شود. روی بدنه این محصول یک درگاه USB-C نیز تعبیه شده که برای شارژ کردن گوشی شما مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: وبلاگ ایران

منبع: دیجیکالا مگ

به "بهترین گجت های بیسوس از نگاه خبرنگاران مگ؛ 17 محصول قابل اطمینان و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گجت های بیسوس از نگاه خبرنگاران مگ؛ 17 محصول قابل اطمینان و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید