سری ردمی نوت 12 زودتر از انتظار راهی بازار جهانی می گردد

به گزارش وبلاگ ایران، در حال حاضر گوشی های سری ردمی نوت 12 صرفا در بازار چین به فروش می رسند و بنابراین فقط کاربران چینی می توانند گوشی های ردمی نوت 12، نوت 12 پرو، 12 پرو پلاس و دیسکاوری ادیشن را خریداری نمایند. در این میان شیائومی برای مدت محدودی گوشی ریسنگ ادیشن را هم به فروش رساند که البته نسخه مبتنی بر 12 پرو پلاس بود و قرار نیست فروش آن ادامه داشته باشد. لازم به ذکر است مدیران شیائومی هنوز در خصوص تاریخ عرضه جهانی این گوشی ها اظهارنظر نکرده اند.

سری ردمی نوت 12 زودتر از انتظار راهی بازار جهانی می گردد

اما حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام نموده که شیائومی میخواهد این گوشی ها را زودتر از انتظار راهی منطقه ها مختلف آسیا و اروپا کند. با وجود اینکه این افشاگر به نام کشورهای موردنظر اشاره ای ننموده، ولی در هر صورت به نظر می رسد به طور گسترده در اروپا و آسیا عرضه نخواهند شد و فقط چند کشور این گوشی ها را دریافت خواهند کرد. اما در کل می توان گفت که تا چند هفته دیگر شاهد عرضه جهانی این گوشی ها خواهیم بود.

لازم به ذکر است بعضی گزارش ها اعلام نموده اند که مدل دیسکاوری ادیشن راهی بازارهای جهانی نمی گردد و صرفا مدل های استاندارد، پرو و پرو پلاس به دست کاربران سایر کشورها می رسند. اگر این زمان بندی صحت داشته باشد، احتمالا طی روزهای آینده گزارش های بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "سری ردمی نوت 12 زودتر از انتظار راهی بازار جهانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری ردمی نوت 12 زودتر از انتظار راهی بازار جهانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید