روش جالب برند خودروسازی آمریکا برای تبلیغات در فضای مجازی ، ایموجی اختصاصی فورد طراحی شد

به گزارش وبلاگ ایران، شرکت فورد یک ایموجی اختصاصی برای وانت های خود را به مجمع جهانی یونیکد(مجمع ثبت ایموجی) سفارش داده است. این ایموجی می تواند باعث گردد بسیاری از مردم مرتب یاد شرکت فورد و وانت های این شرکت بیفتد.

روش جالب برند خودروسازی آمریکا برای تبلیغات در فضای مجازی ، ایموجی اختصاصی فورد طراحی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر هوادار خودروهای آمریکایی هستید و برند فورد را نیز دوست دارید به زودی می توانید شاهد ایموجی های وانت فورد باشید. این ایموجی ها احتمالا نقشی مهم در تبلیغات مجازی فورد ایفا می نمایند.

اگرچه طی روزهای گذشته موج تازهی از ایموجی ها از سوی اپل و گوگل معرفی گردید اما به نظر می رسد یکی از ایموجی های تازه یعنی ایموجی وانت از سوی شرکت فورد پشتیبانی شده است. شاید برایتان سوال باشد ایموجی وانت چه تاثیری برای این برند دارد؟ حقیقت این است که ایموجی مذکور یاداور برند فورد خواهد بود چرا که فورد یکی از پیروز ترین شرکت های فراوری نماینده وانت محسوب می گردد.

کنسرسیوم یونیکد، که نظارت بر توسعه ایموجی ها را بر عهده دارد می گوید بهتر بود فورد در مورد ایموجی خود رازداری می کرد. گرچه این ایموجی با پیشنهاد فورد طراحی شده اما نام و نشانی ندارد و می تواند از سوی شرکت های رقیب فورد نیز استفاده گردد. افزون بر این ها اگرچه این کنسرسیوم تعداد زیادی ایموجی را مورد تایید قرار داده اما تعیین نیست کدام یک از ایموجی ها طی سال تازه وارد گوشی ها می شوند.

منبع: انتخاب

به "روش جالب برند خودروسازی آمریکا برای تبلیغات در فضای مجازی ، ایموجی اختصاصی فورد طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش جالب برند خودروسازی آمریکا برای تبلیغات در فضای مجازی ، ایموجی اختصاصی فورد طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید