دوربین گوشی پیکسل 4 دارای مسائل جدی در تعادل رنگ سفید است

به گزارش وبلاگ ایران، گوگل از زمان ساخت و فروش نخستین گوشی های هوشمند خود کوشش زیادی برای افزایش کیفیت دوربین ها انجام داده است. اما به نظر می رسد گوشی های پیکسل 4 و 4 XL فاقد کیفیتی هستند که انتظار می رود.

دوربین گوشی پیکسل 4 دارای مسائل جدی در تعادل رنگ سفید است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت گوگل در کوشش است تا بسیاری از ویژگی های دوربین هوشمند خود را اضافه کند. این الگوریتم جدید تعادل رنگ مبتنی بر یادگیری ماشینی را معرفی کرد که قرار است در شرایط روشنایی کم، تصاویر طبیعی تری ایجاد کند اما به نظر می رسد این سیستم ناکارامد است.

به نظر می رسد اگر تصویری از زمینه های قرمز بگیرید به صورتی تبدیل می گردد و اگر پرده های سینمایی قرمز عمیق را که توسط دوربین پیکسل 4 وی به رنگ صورتی کم رنگ تبدیل شده بود آنالیز کنید متوجه می شوید که این دوربین در تبدیل رنگهای تصاویر عمیقا ضعیف عمل می نماید.

گوشی های پیکسل 4 عمدتا رنگهای غیرطبیعی و بسیار مصنوعی ایجاد می نمایند که می توانند برای اغلب بیننده ها غیرجذاب ارزیابی شوند. در همین حال ، پیکسل 3 فقط هنگام روشن شدن Night Sight این مسئله را دارد که البته همین الگو در حالت عکاسی منظم پیکسل 4 استفاده می گردد که منحصر به فرد است.

به خاطر داشته باشید که بیشتر اوقات ، تعادل هوشمند رنگ سفید در واقع باید منجر به تصاویر بهتر در روشنایی گردد. اما در مورد گوشی های پیکسل منجر به مشکلاتی در تصویربرداری می شوند. امیدوارم گوگل بتواند بخش هایی از مشکل مذکور را به وسیله به روزرسانی نرم افزاری برای این شرایط تنظیم کند ، زیرا غیر از این مشکل، پیکسل 4 دارای دوربینی عالی است.

منبع: انتخاب

به "دوربین گوشی پیکسل 4 دارای مسائل جدی در تعادل رنگ سفید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گوشی پیکسل 4 دارای مسائل جدی در تعادل رنگ سفید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید