خطیر بازیکن مصدوم استقلال را سورپرایز کرد

به گزارش وبلاگ ایران، شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر، مدیرعامل استقلال درخصوص پرداختی هایی که به رضا میرزایی، بازیکن آسیب دیده این تیم اجرا شده، توضیحاتی را اعلام کرد. علی خطیر مدعی شد که از وینگر مصدوم تیمش به میزان دیگر بازیکنان حمایت می نماید.

خطیر بازیکن مصدوم استقلال را سورپرایز کرد

شب گذشته و زمانیکه محمدحسین میثاقی در بخشی از برنامه گفت: امیدوارم که اتفاقات مالی خوبی برای استقلال رخ دهد چون این تیم مشکلاتی از فصل قبل دارد. مثلا شما بازیکنی به نام رضا میرزایی دارید که برای این تیم رباط صلیبی داده ولی باشگاه هزینه عمل جراحی او را پرداخت ننموده است.، مدیرعامل آبی ها نیز به آن واکنش نشان داد.

خطیر در پاسخ به این صحبت ها گفت: خود رضا میرزایی می تواند شهادت بدهد. در اولین پرداختی که به بازیکنان داشتیم، مبلغ خوبی را به این بازیکن پرداخت کردیم.

او ادامه داد: میرزایی از این اتفاق خیلی شادمان شد و تشکر کرد. او می گفت فکرش را نمی نموده که باشگاه به یادش باشد و این کار را انجام دهد.

مدیرعامل استقلال افزود: مطمئنا اگر قرار باشد به بازیکنان دیگر نیز پرداختی داشته باشیم، حتما به رضا میرزایی نیز مبلغی به همان میزان خواهیم داد.

خطیر در خاتمه گفت: رضا میرزایی در خیابان مصدوم نشده و برای استقلال رباط صلیبی داده است. این وظیفه باشگاه و مدیریت است تا به همان میزان که از سایر بازیکنان حمایت می نماید، از رضا میرزایی نیز حمایت کند.

منبع: فرارو

به "خطیر بازیکن مصدوم استقلال را سورپرایز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیر بازیکن مصدوم استقلال را سورپرایز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید