جانشین کوییک سایپا چه شکلی است؟، عکس

به گزارش وبلاگ ایران، گجت نیوز نوشت: هاچ بک اطلس یکی دیگر از محصولات غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد بود. Atlas بخشی از نسل تازه خودروهای مالی این خودروساز داخلی است.

جانشین کوییک سایپا چه شکلی است؟، عکس

اطلس، یکی از 8 خودرو نو سایپا است که جایگزین کوییک بر شمرده می گردد. در ادامه می توانید تصاویر هاچ بک اطلس سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 را مشاهده کنید و بعلاوه مروری بر مشخصات آن داشته باشید.

سایپا اطلس عضو نو خانواده X200 است که تیبا، ساینا و کوییک به عنوان اعضای دیگر آن شناخته می شوند. سایپا برنامه دارد این هاچ بک را در 2 نسخه دنده دستی و دنده اتوماتیک یا به عبارتی دیگر، در 4 تیپ با نام های G ،S ،L و E روانه بازار کند. از این بین، E و L در دسته تیپ های بالارده تر این خودرو فراوری داخل قرار می گیرند که امکانات رفاهی بیشتری نسبت به دو نسخه دیگر خواهند داشت.

داخل کابین همان المان هایی را می بینید که از یک هاچ بک مالی فراوری داخل انتظار دارید، منتها با چاشنی به روزتر. نمایشگر 7 اینچی، کنترل های فیزیکی کنسول مرکزی، دریچه های هوای گرد و دسته دنده معمولی بعضی از ویژگی های کابین این خودرو هستند.

سایپا هاچ بک اطلس را با یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 8 سوپاپ عرضه می نماید که توانایی فراوری قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر را دارد. برای انتقال نیرو محرکه این خودرو یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) یا گیربکس دستی 5 سرعته در نظر گرفته شده است. برای تعلیق ناحیه جلو و عقب اطلس، سیستم های مک فرسون و یکپارچه تیر پیچشی پیاده سازی شده است. ترمزهای جلو و عقب این محصول سایپا هم به ترتیب از نوع دیسکی و کاسه ای هستند. نهایتاً باید ذکر کرد که مصرف سوخت آن 6.93 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد می گردد.

ترمز ABS، توزیع الکترونیکی نیرو ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل کشش، ترمز اضطراری اتوماتیک، ایربگ راننده و شاگرد، سیستم رصد باد تایرها، صندلی عقب تاشو، سنسور پارک دنده عقب، سیستم تهویه نیمه اتوماتیک موارد موجود در فهرست امکانات هاچ بک Atlas هستند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ ایران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "جانشین کوییک سایپا چه شکلی است؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین کوییک سایپا چه شکلی است؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید