جانشین ترابی در اردوی استقلال! ، این ستاره استقلال را پیروز دربی می نماید؟

به گزارش وبلاگ ایران، مدافع چپ استقلال بدون مصدومیت در اردوی این تیم پیش از ملاقات با پرسپولیس حضور دارد.

جانشین ترابی در اردوی استقلال! ، این ستاره استقلال را پیروز دربی می نماید؟

به گزارش وبلاگ ایران، با وجود اینکه کوین یامگا به طور رسمی دربی 101 را از دست داد و بعید است عارف غلامی به ملاقات فینال جام حذفی برسد، اما طی 24 ساعت اخیر شایعاتی مطرح شد که استقلال یک مصدوم دیگر هم دارد و ریکاردو ساپینتو نمی تواند از مدافع چپ خود در این مسابقه بهره ببرد.

شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که سید ابوالفضل جلالی، مدافع چپ جوان استقلال نیز دچار مصدومیت شده و مثل یامگا و غلامی شرایط حضور در ملاقات مقابل پرسپولیس را ندارد، اما این بازیکن بدون مشکل در تمرین امروز آبی ها حضور داشت تا تعیین گردد می تواند با نظر ساپینتو در فینال حذفی به میدان برود.

جلالی پس از تمرین امروز استقلال راهی اردوی آبی پوشان شد تا بدین ترتیب شایعات پیرامون او از بین برود و البته ریکاردو ساپینتو نیز در نشست خبری پیش از ملاقات با پرسپولیس به طور رسمی اعلام نمود که این بازیکن هیچ گونه مصدومیتی ندارد.

این مدافع چپ در ملاقات نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران از دقیقه 73 به زمین آمد و حضور تعویضی در ترکیب استقلال داشت، اما در هفته پایانی لیگ برتر برابر تراکتور یکی از 11 نفر اصلی بود که توانست گلزنی کند.

جلالی در حالی جزء لیست استقلال برای دربی 101 و بازی فینال جام حذفی است که رضا عنایتی نیز او را به عنوان یکی از سه بازیکن بزرگسال تیم المپیک ایران انتخاب و جانشین مهدی ترابی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جانشین ترابی در اردوی استقلال! ، این ستاره استقلال را پیروز دربی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین ترابی در اردوی استقلال! ، این ستاره استقلال را پیروز دربی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید