جاذبه های گردشگری موناکو

به گزارش وبلاگ ایران، یکی از بزرگترین اشتباهات رایج در موناکو این است که موناکو یکی از شهرهای فرانسه است. در صورتی که موناکو نزدیک به 719 سال است که یک کشور مستقل است و فقط موقعیت مکانی آن در کشور فرانسه است، همچون کشور واتیکان در ایتالیا. به هر حال اما همه ما می دانیم که در تورهای فرانسه، بعد از پاریس، محبوب ترین مقصد گردشگری برای گردشگر ها، موناکو می باشد و اگر شما هم قصد دارید تا به این مقصد فوق العاده لوکس سفر کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا با جاذبه های گردشگری موناکو آشنا شویم.

جاذبه های گردشگری موناکو

کلیسای جامع موناکو

یکی از جاذبه های گردشگری موناکو، در خیابان مارتین آن قرار گرفته است. کلیسایی که شما را به قرون وسطی می برد، به نام کلیسای جامع موناکو.

بهترین زمان برای بازدید از این مکان، در زمانی ست که درهای آن باز می گردد یعنی اول صبح. در کلیسای جامع موناکو، قبر گریس فرزند شاه grace قرار گرفته است . این کلیسا در به قرن 19 ساخته شده است.

باغ اکزوتیک موناکو

حدودا 35 هزار تومان باید برای بلیط ورودی این باغ پرداخت کنید و یکی از زیباترین جاذبه های توریستی جهان را به تماشا بنشینید. این باغ جالب و دیدنی که در خیابان جاردین اکسوتیک قرار گرفته است، یکی از متنوع ترین گونه های گیاهی را در درون خود جای داده است.

البته اگر تصمیم دارید که در سفر خود به موناکو از باغ اکزوتیک موناکو دیدن کنید، باید بدانید که برای این کار تا ساعت 18 بیشتر وقت ندارید (بعضی از مواقع تا ساعت 19 هم باز هستند و البته ساعت ورود آن هم 9 صبح است). همچنین این باغ یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری فرانسه و البته موناکو محسوب می گردد. یکی از جاذبه های توریستی فرانسه، تپه سنگی موناکو می باشد.جالب است بدانید که باغ اکزوتیک موناکو، بر روی این تپه قرار گرفته است.

دیگر جاذبه های گردشگری موناکو:

سایر جاذبه های گردشگری موناکو شامل موارد زیر می باشند:

  • موزه اوشن گرافیک (Oceanographic Museum) در موناکو
  • قلعه شاهزاده (Princes Palace of Monaco) در موناکو
  • رود فرنچ ریوِرا (French Riviera) در موناکو
  • اپرای مونت کارلا (Opéra de Monte-Carlo) در موناکو
  • جاردین اکزوتیک در موناکو (Jardin Exotique de Monaco)
  • ساحل لاروتو (Larvotto Beach)
منبع: جاده های سبز

به "جاذبه های گردشگری موناکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری موناکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید