ببینید؛ از گیم پلی لئو برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش وبلاگ ایران، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم پلی شخصیت لئو (Leo) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی لئو برای تکن 8 رونمایی شد

همه 32 شخصیت لیست مبارزان هشتمین نسخه از تکن 8 در زمان عرضه تا به امروز فاش شده اند، اما باندای نامکو هنوز هم در نمایش گیم پلی تعدادی از مبارزان قدیمی راه زیادی در پیش دارد. این شرکت به تازگی از گیم پلی شخصیت لئو کلیسن (Leo Kliesen) رونمایی نموده است. لئو برای اولین بار در تکن 6 ظاهر شد، جایی که سبک مبارزه او چیز جدیدی را برای گیم پلی به ارمغان آورد. او اهل آلمان است و از سبک مبارزه باجی کوان استفاده می نماید. لئو در طول زندگی خود در تکن 7 یک شخصیت نسبتا قوی در نظر گرفته می شد و به نظر می رسد که در این دنباله ابزارهای بیشتری به او داده شده است.

لئو در خانواده نیکلاس کلیسن، غارنورد و باستان شناس مشهور جهان و اما کلیسن، ژنتیک دان که ابتدا برای میشیما زایباتسو و سپس برای شرکت جی به عنوان محقق و مدیر اجرایی کار می کرد، به جهان آمد. پدر لئو زمانی که او هنوز کودک بود در یک سفر مرموز ناپدید شد، اما این امر لئو را از تمایل به تبدیل شدن به یک غارنورد منصرف نکرد. نیکلاس علاوه بر انتقال اشتیاق به غارنوردی به لئو، به لئو هنر جنگیدن نیز آموخت.

لئو که به خاطر قدرت انفجاری و برد کوتاهش در مبارزات نزدیک و به خاطر ضربات سریع آرنج و شانه اش شناخته شده است، آماده است تا پویایی تازه ای را به ترکیب مبارزان تکن 8 بیاورد. در نهایت با کنار گذاشتن لئو، بازیکنان همچنان منتظر دریافت تریلر گیم پلی شخصیت هایی نظیر لی (Lee)، کوما (Kuma)، دویل جین (Devil Jin)، یوشیمیتسو (Yoshimitsu)، استیو (Steve)، شاهین (Shaheen)، آلیسا (Alisa)، دراگونوف (Dragunov)، پاندا (Panda) و زافینا (Zafina) هستند و باید دید که تا زمان انتشار بازی گیم پلی همه شخصیت ها را دریافت خواهیم کرد یا خیر.

بازی تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ از گیم پلی لئو برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی لئو برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید