با یاری هوش مصنوعی در هر 30 ثانیه 600 دلار درآمدزایی کنید

به گزارش وبلاگ ایران، گجت نیوز نوشت: توانایی چت GPT در نگارش مقاله ای که دستمزدی 600 دلاری برای آن پرداخته شده، زنگ خطر را برای مشاغل مختلف از جمله نویسندگان به صدا درآورد.

با یاری هوش مصنوعی در هر 30 ثانیه 600 دلار درآمدزایی کنید

یک نویسنده فریلنسر به نام هنری ویلیامز با استفاده از چت GPT برای مقاله ای که در ازای نگارش آن 500 پوند (معادل 615 دلار) دریافته نموده بود، به نتیجه ای خیره کننده رسید. به نقل از روزنامه گاردین، مقاله تهیه شده به وسیله چت GPT تنها به ویرایشی جزئی احتیاج داشت و تقریبا بی نقص بود.

ویلیامز گفت که اگرچه مقاله تهیه شده به وسیله ربات با ساختاری ساده و لحنی غیرانسانی نوشته شده، اما نکات کلیدی، دستور زبان و نحو به خوبی در آن رعایت شده اند. وی اضافه کرد: تقریبا اطمینان دارم که هوش مصنوعی در آینده شغل بسیاری از نویسندگان را تصاحب خواهد نمود.

چت GPT که بلافاصله پس از راه اندازی یک میلیون کاربر را جذب خود کرد، یک مدل زبان پیشرفته است که به علت توانایی آن در فراوری متن مکالمه محور و انسان گونه با استقبال فراوان روبرو شده است. این ربات در حال حاضر به صورت رایگان برای عموم قابل استفاده بوده و با رشدی سریع، به یک موفقیت جهانی تبدیل شد و شگفتی مدیران ارشد را برانگیخت.

اگرچه این ربات هم چنان در دست آزمایش است، اما قابلیت های حیرت انگیز آن مانند کدنویسی، نگارش مقالات پیچیده و حتی قبولی در آزمون های پزشکی، وکالت و MBA، آن را به ابزاری قدرتمند و البته خطرآفرین برای مشاغل مختلف تبدیل نموده است.

ویلیامز در ادامه گفت که اگرچه در آینده نیز به نویسندگان و ویراستاران احتیاج خواهیم داشت، اما بدون شک تعداد شاغلین این حوزه بسیار محدود می گردد و تنها در مواردی نظیر صحت سنجی مقاله، اصلاحات جزئی و تایید نهایی فعالیت وجود خواهد داشت. بااین حال، از آنجاکه چت بات ChatGPT در بعضی موارد اطلاعات کاملا نادرست را با اطمینان خاطر به عنوان جواب صحیح ارسال می نماید، باعث نگرانی هایی مبنی بر انتشار اخبار نادرست در اینترنت شده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "با یاری هوش مصنوعی در هر 30 ثانیه 600 دلار درآمدزایی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یاری هوش مصنوعی در هر 30 ثانیه 600 دلار درآمدزایی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید