این لامبورگینی بی صدا تماما از لگو و واقعی ساخته شده است

به گزارش وبلاگ ایران، لامبورگینی به علت ساخت ابرخودرو های عجیب و غریب که ظاهری باورنکردنی دارند و حتی صدای بهتری دارند، مشهور است. اما سال جاری لامبورگینی یک مدل نو منحصر به فرد به نمایش می گذارد که اصلا صدا ندارد. چرا؟ چون پرسنل این دو شرکت، خودرو را تماما از قطعات لگو ساخته اند.

این لامبورگینی بی صدا تماما از لگو و واقعی ساخته شده است

به گزارش روزیاتو، این خودروی اسباب بازی دقیقا با 400 هزار قطعه لگو ساخته شده که با زحمت در کنار هم قرار گرفته اند؛ یک کپی در مقدار واقعی از ابرخودروی سیان لامبورگینی که اگرچه موتور ندارد، اما دارای چراغ هایی است که کار می نمایند.

خودروی اسباب بازی تازه دقیقاً ابعادی مشابه مدل واقعی دارد و با استفاده از 154 نوع مختلف قطعه لگو ساخته شده است.

نام رسمی این مدل Lamborghini Sián FKP 37 LEGO Technic و وزن آن 2200 کیلوگرم است.

لنا دیکسن، معاون ارشد محصولات و بازاریابی در گروه لگو، گفت: طراحان ما عاشق چالش هستند. بنابراین، می توانید تصور کنید که وقتی از آن ها خواستیم روی این مدل کار نمایند و کمی بزرگ تر از حد معمول به مسائل نگاه نمایند چقدر خرسند شدند. آن ها از این فرصت استفاده کردند تا با طراحان و مهندسان باورنکردنی کارگاه فراوری ما در کارخانه کلادنو در جمهوری چک کار نمایند که این مدل های خیره نماینده در مقیاس کامل را می سازند و واقعاً از مرز های کاری که می توان با Le Technic انجام داد فراتر رفتند.

به لطف دامنه خلاقیت ارائه شده از طریق سیستم، آن ها واقعاً عدالت را در خصوص طراحی استثنایی Lamborghini Si n FKP 37 LEGO Technic رعایت نموده اند.

فدریکو فوچینی، مدیر ارشد بازاریابی و فروش در Automobili Lamborghini گفت: مدل LEGO Technic لامبورگینی سیان در Museo Automobili Lamborghini (موزه خودروی لامبورگینی) به نمایش گذاشته شده است.

این مکان یک مکان طبیعی برای نمایش خودرو های سوپر اسپرت لامبورگینی است که به لطف نوآوری و فناوری همواره به رویا ها و احساسات شکلی ملموس بخشیده اند.

مدل سیان در مقیاس 1:1 نشان می دهد که لامبورگینی، درست مانند گروه لگو، چالش ها را منبع حیات خود می داند، فناوری را وسیله ای برای خلقت خود قرار داده و طراحی را به عنوان پایه ای می بیند که می تواند از طریق آن نفس مردم را بند بیاورد.

منبع: فرارو

به "این لامبورگینی بی صدا تماما از لگو و واقعی ساخته شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این لامبورگینی بی صدا تماما از لگو و واقعی ساخته شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید