انتشار آخرین اثر جی.کی.رولینگ در ایران ، خوک کریسمس وارد کتابفروشی ها شد

به گزارش وبلاگ ایران ، نسخه اصلی کتاب خوک کریسمس با عنوان The Christmas Pig اکتبر 2021، مهرماه امسال (1400)، منتشر شد و خیلی زود به لیست پرفروش ترین کتاب ها راه یافت و نقدهای مثبتی از طرف مخاطبان و منتقدان دریافت کرد.

انتشار آخرین اثر جی.کی.رولینگ در ایران ، خوک کریسمس وارد کتابفروشی ها شد

خوک کریسمس درباره پسری است به نام جک که عاشق اسباب بازی دوران خردسالیش، ذرپیگ، است. دی پی در خوشی ها و ناخوشی ها همواره کنارش بوده است. تا این که در شب کریسمس اتفاق بدی می افتد و دی پی گم می گردد؛ اما شب کریسمس شب معجزه ها و جبران ازدست رفته هاست؛ شبی که در آن همه می توانند سرشار از روح زندگی شوند، حتی اسباب بازی ها. جدیدترین اسباب بازی جک که خوک کریسمس نام دارد و جایگزین دی پی شده است، نقشه جسورانه ای در سر دارد: هر دو برای یافتن اسباب بازی گمشده، به سفری جادویی می فرایند تا صمیمی ترین دوست جک را نجات دهند...

این کتاب برای بچه ها نوشته شده و داستانش ارتباطی به شخصیت های آثار قبلی رولینگ ندارند.

جی. کی رولینگ، رمان نویس بریتانیایی که عمده شهرتش برای انتشار مجموعه داستان های فانتزی هری پاتر است، چند رمان پلیسی را نیز با نام مستعار رابرت گالبریت و کتاب کودکی با عنوان ایکابوگ منتشر نموده است.

The Christmas Pig با ترجمه آرزو مقدس با عنوان کریسمس در گم و گور آباد از سوی انتشارات پرتقال نیز راهی کتابفروشی ها شده است. علاوه بر این کتاب که برای بچه ها و نوجوانان نوشته شده، از رولینگ به تازگی یک مجموعه دوجلدی با عنوان خونِ خراب برای گروه سنی بزرگسال با ترجمه اسلامیه به چاپ رسیده است.

خوک کریسمس اثر جی.کی.رولینگ با ترجمه ویدا اسلامیه در 256 صفحه و به بهای 75 هزار تومان از سوی کتابسرای تندیس منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "انتشار آخرین اثر جی.کی.رولینگ در ایران ، خوک کریسمس وارد کتابفروشی ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار آخرین اثر جی.کی.رولینگ در ایران ، خوک کریسمس وارد کتابفروشی ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید