استخوان های مرد ناپدید شده به دست یک سگ پیدا شد

به گزارش وبلاگ ایران، سگ بازیگوش استخوان های مردی که یک سال قبل ناپدید شده بود را پیدا کرد.

استخوان های مرد ناپدید شده به دست یک سگ پیدا شد

به گزارش وبلاگ ایران به نقل از کرایم، پلیس جورجیای آمریکا اعلام کرد که سگ یک مرد در حین پیاده روی پیروز شده استخوان های مردی را که سال قبل به شکل مرموزی ناپدید شده بود را پیدا کند.

گزارش های پلیس ایالتی نشان میدهد صاحب سگ با دیدن شکل استخوان غیر معمولی که سگش پیدا کرده بود با پلیس تماس گرفت و موضوع را گزارش داد.

ماموران پلیس با قرار دادن یک قلاده ردیابی روی سگ نقشه سفرهای روزانه سگ را ترسیم کردند و با ردیابی جهت حرکتی سگ به محل پنهان سازی جسد مرد قربانی رسیدند.

هوارد به روزنامه گفت که این باعث شد افسران به یک اسکلت تجزیه شده روی زمین که با برگ پوشانده شده بود، برسند. بقایای فرد گم شده در 100 متری خانه صاحب سگ قرار داشت.

بنا بر اطلاعات پلیس استخوان ها متلق به مردی 23 ساله به نام جیمز مک کال 23 ساله بوده که در 28 دسامبر 2020 میلادی ناپدید شده بود.

کیت هاوارد معاون رئیس کلانتری به روزنامه گفت که دفتر کلانتری محلی در اوایل ماه دسامبر تماسی دریافت کرد که معتقد است سگش استخوان انسانی را به خانه آورده است از این رو از پلیس درخواست کمک کرده است.

بر اساس این مقاله، در آزمایشگاه جنایی اداره تحقیقات جورجیا، ماموران از سوابق دندانپزشکی برای شناسایی جسد استفاده کرده و با بررسی سوابق افراد گم شده به همراه مدل مو، و لباس هویت قربانی را شناسایی کردند.

انتهای پیام،

منبع: ایران آنلاین

به "استخوان های مرد ناپدید شده به دست یک سگ پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخوان های مرد ناپدید شده به دست یک سگ پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید