استان اردبیل برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می گردد

به گزارش وبلاگ ایران، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، استان اردبیل برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می گردد.

استان اردبیل برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می گردد

حسن محمدی ادیب در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بیله سوار گفت: با برگزاری جلسات ستاد خدمات سفر در شهرستان های استان و انجام هماهنگی ها بین ادارات و نهادهای مرتبط، استان اردبیل برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اضافه کرد: سال جاری و با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان احتمال آغاز زودتر از موعد سفرها وجود دارد و باید زودتر از همواره برای میزبانی از مسافران نوروزی آماده باشیم.

او تاکید نمود: کمپین سی شصت به منظور جلوگیری از تصادفات در سی کیلومتری شهرها برگزار می گردد و انتظار می رود که این کمپین در شهرستان بیله سوار هم به نحو احسن اجرا گردد تا از تصادفات در انتهای سفر و در زمان خستگی رانندگان جلوگیری گردد.

محمدی ادیب ادامه داد: آماده سازی سرویس های بهداشتی شهرستان نیز یکی از مسائل مهم است که در این راستا باید سعی کنیم تعداد سرویس بهداشتی های فعال را با باز نگه داشتن مساجد و سایر مراکز افزایش دهیم.

مدیر کل میراث فرهنگی با اشاره به لزوم تشکیل کمیته های ستاد خدمات سفر در تمامی شهرستان ها گفت: 10 کمیته برای ستاد خدمات سفر معین و دستورالعمل آن برای همه شهرستان ها ابلاغ شده که طبق آن، فرماندارها به عنوان رئیس ستاد، مسئولیت تشکیل ستاد و معین کمیته ها را دارند.

منبع: همگردی

به "استان اردبیل برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان اردبیل برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید