اتفاق عجیب در جشن قهرمانی کافا!

به گزارش وبلاگ ایران، فینال کافا برای دروازه بان تیم ملی مثل بازی ایران و انگلیس خوش یمن نبود و او بعد از برخورد شدیدی که با سعید عزت اللهی داشت، از ناحیه فک و صورت طوری مصدوم شد که قادر به ادامه بازی نبود و جایش را به پیام نیازمند داد.

اتفاق عجیب در جشن قهرمانی کافا!

شرایط علی بیرو طوری بود که کارش به بیمارستان کشیده و معلوم شد که فک او شکسته است. او در بازی ایران و انگلیس در جام جهانی هم با مجید حسینی برخورد کرد و بینی اش شکست!

نکته قابل توجه اینکه در خبری که روی کانال خبری تیم ملی قرار گرفته، از دکتر مختاری به عنوان تنها پزشک همراه علیرضا بیرانوند نام برده شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که به جز دکتر مختاری، دکتر پرهام خانلری و دکتر شهاب هم به عنوان اعضای کادر پزشکی و فیزیوتراپی در کنار تیم ملی بودند اما ظاهرا تصمیم شان این بوده که فقط عضو تازه وارد تیم پزشکی یعنی دکتر مختاری که جراح و ارتوپد هم هست، بیرانوند را همراهی کند و دو پزشک دیگر، شاهد بازی فینال بودند و در جشن قهرمانی شاگردان قلعه نویی شرکت کردند و عکس یادگاری گرفتند. البته این دو نفر آی دی کارت حضور در مسابقات را داشتند و حضورشان روی نیمکت تیم ملی الزامی بوده اما آنها پس از پایان بازی و یا حتی یکی از آنها پس از پایان بازی می توانست به دکتر مختاری بپیوندد. در واقع بهتر بود یکی از این دو نفر، پس از پایان بازی به دکتر مختاری می پیوست و بیرانوند را همراهی می کرد اما ظاهرا بودن در عکس قهرمانی جام نه چندان مهم کافا، از شرایط اورژانسی و شبه کانکاشنی بیرانوند مهم تر بوده است!

البته از این نکته هم نباید گذشت که حضور دکتر مختاری کنار تیم ملی مفید بود و بیخود نبود که امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی برای حضور او در کادر پزشکی تیم ملی، اصرار داشت. در هر حال بیرانوند، فکش شکسته و باید جراحی کند و دو تا سه ماه از تمرین و میادین به دور خواهد بود. هر چقدر هم صحنه را مرور می کنیم متوجه می شویم که بیرانوند بیخود و بی جهت پرید و هیچ بازیکن ازبکی هم روی هوا نبود که بیرانوند بخواهد با او درگیر شود و در نهایت اتفاق بازی ایران و انگلیس تکرار شد و فقط این بار به جای سید مجید حسینی، سعید عزت اللهی مصدوم شد و سرش شکست تا چندین بخیه بخورد!

منبع: فرارو

به "اتفاق عجیب در جشن قهرمانی کافا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در جشن قهرمانی کافا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید