آیفون با دو رنگ نو می آید

به گزارش وبلاگ ایران، براساس ادعای افشاگری با نام ماجین بو، آیفون 16 پرو اپل ممکن است در رنگ های کاملاً نو Desert Titanium و Titanium Grey عرضه گردد.

آیفون با دو رنگ نو می آید

به گزارش وبلاگ ایران ، ماجین بو در پست تازهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گفت که Desert Titanium مشابه رنگ طلایی ارائه شده در آیفون 14 پرو به نظر می رسد؛ اما عمیق تر و پررنگ تر است. گزینه Titanium Grey ظاهراً مشابه رنگ Space Gray خواهد بود که در آیفون 6 ارائه شد.

به نقل از زومیت، آیفون 15 پرو در رنگ های تیتانیوم مشکی، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی عرضه شده است و مدل طلایی ندارد. رنگ طلایی در آیفون 5s در سال 2013 تا آیفون 8 سال 2017 و سپس در آیفون XS سال 2018 تا آیفون 14 پرو 2022 دردسترس بود. احتمال معرفی مجدد رنگ طلایی برای آیفون 16 زیاد است.

مدل های پرو آیفون همواره هنگام معرفی در چهار گزینه رنگی دردسترس هستند که شامل رنگ های اصلی سیاه، سفید و طلایی درکنار رنگی جالب مانند سبز یا آبی یا بنفش می گردد.

براساس پیش بینی ها، دو رنگ سیاه و سفید آیفون 15 پرو در آیفون 16 تکرار می شوند؛ اما رنگ تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی فعلی چندان قطعی نیستند. احتمال ارائه دو رنگ شایعه شده خاکستری و طلایی برای آیفون تازه زیاد است.

جزئیات رسمی از پرچم دار تازه اپل مانند قیمت گوشی آیفون یا گزینه های رنگی آن رسماً اعلام نشده است. بعضی شایعات به احتمال افزایش قیمت گوشی اشاره می نمایند.

منبع: خبرآنلاین

به "آیفون با دو رنگ نو می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون با دو رنگ نو می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید