کار قشنگ مهدی طارمی بعد از گلزنی در پرتغال

به گزارش وبلاگ ایران، مهدی طارمی با سرانجام محرومیت یک جلسه ای و بازگشت به ترکیب پورتو در ملاقات شب گذشته مقابل پاسوس د فریرا در هفته بیست و نُهم لیگ برتر پرتغال، دوباره به روند گلزنی اش ادامه داد و توانست در شب فزونی دو بر صفر تیمش گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

کار قشنگ مهدی طارمی بعد از گلزنی در پرتغال

ستاره ایرانی پورتو که دو هفته قبل در جریان ملاقات حساس مقابل بنفیکا صدرنشین پیروز به گلزنی شده و پس از آن به علت محرومیت نتوانست تیمش را برابر سانتا کلارا همراهی کند، شنبه شب در استادیوم پاسوس د فریرا بازی پر جنب و جوشی در خط حمله انجام داد و مزد کوشش خود را با گلزنی از روی نقطه پنالتی گرفت.

مهدی طارمی پس از اینکه دروازه پاسوس د فریرا را باز کرد، با باز کردن دست های خود و فریاد شادی به سمت تماشاگران شان که پشت دروازه حریف بودند، رفت و بعد هم خیلی سریع سراغ هم تیمی نیمکت نشین خود را گرفت.

مهاجم ایرانی پورتو پس از گلزنی در جستجوی استفان اوستاکیو، هم تیمی خود که اخیرا در غم از دست دادن مادرش عزادار شده، رفت و این بازیکن کانادایی را درآغوش گرفت و گل خود را تقدیم به او کرد.

اقدام ارزشمند مهدی طارمی بعد از باز کردن دروازه پاسوس و تقدیم گل به اوستاکیو، مورد توجه ویژه طرفداران پورتو نهاده شد و آن ها از مهاجم ایرانی تیم شان بخاطر انجام دادن این حرکت زیبا تمجید کردند.

منبع: فرارو

به "کار قشنگ مهدی طارمی بعد از گلزنی در پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار قشنگ مهدی طارمی بعد از گلزنی در پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید