کاراته قهرمانی آسیا، خاتمه سلطنت ایران در کومیته تیمی با شکست مقابل قزاقستان ، نزول فاحش بانوان در آلماتی

به گزارش وبلاگ ایران، رقابت های کاراته قهرمانی آسیا با شکست تیم کومیته تیمی مردان ایران در ملاقات نهایی مقابل قزاقستان به انتها رسید.

کاراته قهرمانی آسیا، خاتمه سلطنت ایران در کومیته تیمی با شکست مقابل قزاقستان ، نزول فاحش بانوان در آلماتی

به گزارش وبلاگ ایران، روز انتهای رقابت های کاراته قهرمانی آسیا، امروز(چهارشنبه) با برگزاری ملاقات نهای کومیته تیمی مردان در آلماتی قزاقستان برگزار گردید و تیم کومیته تیمی کشورمان پس از سه دوره قهرمانی متوالی آسیا با شکست مقابل قزاقستان از تخت سلطنت انتها آمد.

در این مسابقه حساس ابتدا سجاد گنج زاده قهرمان المپیکی کاراته ایران با نتیجه 7 بر 6 مغلوب حریف کاراته کا قزاقستانی شد، اما در ملاقات دوم مهدی خدابخشی با فزونی 7 بر 2 این ملاقات را به تساوی کشاند.

ذبیح الله پورشیب، کاپیتان تیم ملی کاراته پس از کسب مدال طلا انفرادی در سومین مسابقه به روی تاتامی رفت و با نتیجه 5 بر 4 مغلوب حریف شد تا تیم کشورمان در آستانه شکست قرار گیرد. در صورتی فزونی کیوان بابان در ملاقات چهارم، سرنوشت این مسابقه به مبارزه پنجم کشیده می شد، اما بابان نیز در مقابل حریف قزاق خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 10 بر 3 مغلوب گردید تا تیم قزاقستان قهرمان نو کومیته تیمی آسیا لقب گیرد.

با انتها مسابقات، تیم کاراته کشورمان در بخش مردان با کسب یک مدال طلا(ذبیح اله پورشیب)، سه مدال نقره(کومیته تیمی، علی مسکینی و صالح اباذری) و دو مدال برنز(علی اصغر آسیابری و پوریا اقدسی) به کار خود پایان داد.

تیم بانوان کشورمان نیز در حالی که با حضور فرحناز ارباب به عنوان سرمربی و مسعود رهنما به عنوان مدیرفنی در پی قدرت نمایی در قاره آسیا بود، عملکرد ضعیفی از خود برجای گذشت و بدون کسب مدال طلا، پیروز به کسب یک مدال نقره(مبینا حیدری) و سه مدال برنز(طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و لیلا برجعلی) شد.

این در حالی است که تیم بانوان کشورمان در دوره گذشته مسابقات در سال 2019 پیروز به کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات قهرمانی آسیا شده بود. تیم مردان کشورمان نیز در دوره گذشته پیروز به کسب دو مدال طلا و دو مدال برنز شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاراته قهرمانی آسیا، خاتمه سلطنت ایران در کومیته تیمی با شکست مقابل قزاقستان ، نزول فاحش بانوان در آلماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته قهرمانی آسیا، خاتمه سلطنت ایران در کومیته تیمی با شکست مقابل قزاقستان ، نزول فاحش بانوان در آلماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید