پورتال با قابلیت گرافیکی ری تریسینگ بروزرسانی می گردد

به گزارش وبلاگ ایران، شرکت انویدیا (Nvidia) بازی پورتال آر تی ایکس (Portal RTX) را معرفی کرد. این بازی در اصل یک ماد رسمی برای عنوان پورتال بوده که از سیستم ری تریسینگ (Ray Tracting) استفاده می نماید. همین باعث خواهد شد تا این بازی کلاسیک بسیار مجذوب کننده و زیبا بشود.

پورتال با قابلیت گرافیکی ری تریسینگ بروزرسانی می گردد

طبق چیزی که انویدیا نوشته در این بازی شما می توانید تنها با چند کلیک تجربه رهگیری پرتو را داشته باشید. همینطور اینکه ابزار نوی در اختیار سازندگان ماد قرار خواهد گرفت تا ریمسترهای جالبی را بسازند. در اصل این ابزار اجازه می دهند تا عناوینی که قبلاً پذیرای ماد هم نبودند، توانایی اجرای این موارد را داشته باشند.

ماد ری تریسینگ بازی پورتال برای دارندگان این بازی رایگان خواهد بود. همینطور اینکه این ماد در آبان سال جاری عرضه خواهد شد. انویدیا گفت که این ماد بر پایه مادهای دیگر این شرکت روی عناوینی مثل ماینکرفت (Minecraft) و کوئیک 2 (Quake 2) ساخته شده است. با این حال قابلیت های بیشتری داشته و خاص است. شما می توانید از این ماد روی بازی های قدیمی دیگر هم بهره ببرید تا تجربه خاصی را داشته باشید.

در ادامه انویدیا گفت که بخش های مختلف بازی را نیز بازسازی نموده است. برای مثال همه منظره ها و گیم پلی بازی برای ری تریسینگ بهینه شده و تمامی سطوح بازی از نو طراحی شده اند. همینطور اینکه بازی پورتال آر تی ایکس از سیستم DLSS 3 پشتیبانی نموده تا بازیکنان از افت نرخ فریم رنج نبرند. به طور کلی انویدیا کوشش نموده تا تمامی قابلیت های کارت های گرافیکی نو خود را در این بازی به رخ بکشد.

پورتال یکی از برترین عناوین پازلی و کوآپ (Co-op) تاریخ گیمینگ است. این بازی با گیم پلی به شدت روان خود همچنان هواداران خاصی داشته و به همین علت بازسازی انویدیا اهمیت زیادی دارد. پورتال چندان قدیمی نیست ولی با سخت افزار امروزی سن خود را نشان می دهد. به همین علت یک بازسازی از آن باعث خواهد شد تا گیمرهای نو که این عنوان شاهکار را تجربه ننموده اند، به امتحان آن ترغیب شوند.

یکی از نکات جالب پورتال مکالمات آن بود. به شکلی که دیالوگ ها بسیار زیبا نوشته شده و واقعاً نویسندگان این بازی بسیار خوب عمل کردند. نکته اینجاست که سیستم DLSS 3 برای کارت های گرافیکی سری 4000 انویدیا وجود دارد. اینکه این بازی چگونه روی کارت های قدیمی عمل خواهد نمود هنوز معین نیست.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "پورتال با قابلیت گرافیکی ری تریسینگ بروزرسانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتال با قابلیت گرافیکی ری تریسینگ بروزرسانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید